Skip to content

Educatie crestina

28/02/2009
Articol mutat definitiv aici: Educatie crestina
67 comentarii
  1. 28/02/2009 9:07 pm

    vreau Vreau sa te vad spanzurat cu sarma ghimpata gunoiule.sterge si commentu asta scarnavie.
    Sterge si commentul asta scarnavie.

  2. 28/02/2009 11:27 pm

    Nu l-am sters nici pe celalalt. Daca Tatal Ceresc nu te-ar fi vrut prost (proasta) ca noaptea puteai sa il gasesti unde l-ai scris, adica aici.

    Pe acesta l-am editat in conformitate cu grafia limbii romane, respectata in general de cei cu mai mult de patru clase facute cinstit si in special de forme de viata superioare hominizilor: majuscule la inceputurile frazelor, spatiu dupa punctuatie si cuvinte articulate.

    La urmatoarea abatere ti le sterg si esti liber(a) sa-ti manifesti analfabetismul in alta parte.

  3. Toxic permalink
    01/03/2009 12:42 pm

    Cu tot respectul parinte Cumpara-ti o viata !!!

  4. 01/03/2009 2:48 pm

    Mai nush, eu cand eram mica mergeam la mama sa-mi citeasca din Pisicile Aristocrate si daca ea nu avea chef, mergeam la tata sa-mi citeasca din Biblie. Oricum ambele sunt la fel de credibile, ceea ce observa orice copil de 4 ani cu jumate de creier. Dar de cele mai multe ori nici mama nici tata nu aveau chef sa-mi citeasca asa ca am zis ia ca invat eu singura sa citesc, sa nu mai fiu la cheremul vostru (nu intrasem inca la scoala). E o tactica pe o recomand cu caldura parintilor.😀

  5. 01/03/2009 4:40 pm

    Toxic: viata nu se cumpara, ne este data de Dumnezeu, care e liber in marea Lui milostenie, sa ne-o ia cand si in ce fel vrea, indiferent cat ar fi El de crud. Are voie, pentru ca ne iubeste neconditionat, cu conditia sa-L ascultam orbeste.

    Duchess Atreides: Pisicile aristocrate nu au cum sa fie credibile. Ce bun crestin poate sa creada in niste pisici vorbitoare care canta jazz? Mai mult, pisica Duchess este imaginea unei mame singure si la inceputul filmului nu este clar daca e singura pentru ca a pacatuit sau este singura pe motiv de crestineasca vaduvie. Lucrurile se clarifica mai incolo, devenind clar ca este pacatoasa cand se duce dupa primul vagabond, ajungand intr-o situatie vecina cu gangbang-ul, dusa la alti motani fara stapan impreuna cu puii ei minori. Filmul ar fi fost credibil si educativ daca la final era ucisa cum se cuvine, cu pietre.

    Biblia, pe de alta parte, ne vorbeste despre Dumnezeu, despre care stim clar ca exista si e bun cu noi, asa cum i-am raspuns lui Toxic.

    • Toxic permalink
      01/03/2009 7:11 pm

      De unde sti clar ca exista? Dintr-o carte scrisa de vreo 40 de ciobani acum peste 2000 de ani, exemplul pe care l-a dat fata mai sus e mai logic, am vazut pisici care miauna sub forma de cantec, dar spirite si orice scrie in cartea dupa care iti traiesti tu viata nu am vazut si nu o sa vad niciodata. Sunt ateu convins deoarece in general cred ce vad sau calculez probabilitatile de a fi real sau nu ceea ce mi se povesteste.
      Apropo cand am zis sa-ti cumperi o viata ma refeream sa-ti traiesti viata din plin, pentru ca fie ca iti convine sau nu este singura pe care o primesti.

  6. Cornel Pastaie permalink
    02/03/2009 12:25 am

    Ok, eu sper ca e o gluma, defapt cred ca e o gluma:( Love Our Lord(LOL), printre altele). E amuzant sa vezi lumea cum se agita pe chestia asta. Si ma intreb ce starneste agitatia. Faptul ca ei au citit astea, nu s-au prins de gluma si au fost socatii sau faptul ca nu au vrut sa o o considere ca o gluma pentru ca altfel nu ar mai fi avut de ce scrie tot felul de pledoarii, imini-pleodoarii inutile de altfel din moment ce thread-ul nu s-a vrut a fi luat in serios(sau poate da)

    Ciao
    si Pokemon fie cu voi

  7. 02/03/2009 11:54 am

    Si nu exista o dreapta si aspra educatie crestina daca nu atragem atentia copiilor usor de ispitit asupra caracterului diavolesc al lui Harry Potter. Copilului care citeste cartea sau se uita la acest film necurat trebuie sa i se scoata ochii cu care pacatuieste jinduind la vrajitorii care uraciuni mari sunt inaintea lui Dumnezeu! Si mai tarziu in viata va fi recunoscator.

  8. chazy chaz permalink
    03/03/2009 10:29 am

    Dar mie mi se pare foarte interesant satana.De ce spuneti voi ca face numai rele?E chiar bun, milos si darnic. Asa ca vorbiti frumos despre el. Nu-i asa parinte?

  9. chester permalink
    03/03/2009 10:37 am

    Bre tataie dar ce crezi ca faci matale acia? T crezi shmecher si credincios pe cand esti mai satanist decat satanistii? Hai bre mai pleaca deacoalea. Raspunde-mi si mie la intrebarea asta rapid: ESTI SATANIST SAU NU? Pentru ca dupa cum vorbesti asa se vede.

  10. chester permalink
    03/03/2009 6:18 pm

    Bre tataie raspunde ca daca o mai faci pe shmecheru acia ma enervezi. Da’ mai termina in mortzii masii de treaba, acolo unde te duci si matale. Hai ca esti fraier rau. Te dai atata crestin, SATANISTULE!!! Rescunoaste ca asta esti: UN SATANIST!!! Lasa-l pe Lucifer deoparte ca el este tata.

  11. chester permalink
    03/03/2009 6:29 pm

    Ete, jegosi curului ce mai cersesc. Ba, ia duceti-va si voi la munca ca altii! V-ati invatzat sa cersitzi. Ia uita-te la handicapatii astia! F****** biserica matii!!!

  12. raluca permalink
    04/03/2009 11:53 am

    Fratele meu mai mic, a fost posedat. Noaptea, venea la mine, si incerca sa imi bage mana pe sub fusta. M-am gandit ca nu e lucru curat, si i-am povestit duhovnicului asta. Acesta, a inceput sa se apropie de mine, incercand sa reconstituie schema. Usor, mana lui mare si aspra, se plimba pe piciorul meu, in sus, pana la zona inghinala. Am tresarit usor, si un val cald m-am cuprins toata. De atunci, nici un barbat nu mi-a mai facut avansuri fara sa doresc eu… in afara de duvohnic, pentru ca a lui sunt, toata, trup si suflet, Amin!

  13. gheorghe permalink
    04/03/2009 3:58 pm

    Tot blogul este o gluma inclusiv raspunsurile „parintelui”.
    Daca nu v-ati prins, inseamna ca nu ar mai trebui sa intrati pe net, ca e plin cu chestii din acestea, pacaleli, farse, capcane.

  14. Mindhacker permalink
    04/03/2009 4:13 pm

    Inteleg unde bati cu acest site, dar nu o sa ai nici o sansa deoarece multa lume se va opri la forma, cu continutul e mai greu ca trebuie sa folosesti santurile alea de pe creier care normal ca-s ale Satanei.

    Lucifer nu a fost un tip rau, daca sunteti dornici sa aflati despre subiectul asta veti vedea ca Dumnezeu l-a bagat in parnaie ca i-a invatat pe oameni cum sta treaba cu focul, mestesugurile etc.

  15. bbbbbbbb permalink
    04/03/2009 6:52 pm

    Ce mai faci parinteeee?Raspunde-mi si mie dak e pakt sa futzi un animal(in cazul meu o oaie, o catea si o scroafa).Bre,parinte!Dar nu m-am putut abtzine!Oare e pacat?Le voi raspunde pe lumea cealalta acelor animale?Raspunde-mi,parinte caci am pacatuit!:((

    • 04/03/2009 8:41 pm

      Nu e asa mare problema. Atît cele trupeşti cît şi cele sufleteşti au rezolvare. Pentru ce ai facut tu e suficient sa fugi repede si să bagi 1500 E in cutia milei şi gata – ai scăpat.😐

      PS – Măcar căţeaua era vreun fotomodel? : – /

  16. raluca permalink
    04/03/2009 7:33 pm

    @bbbbbbbb

    Da fiule, vei raspunde lor, in limba oiceasca, cateleasca, si porceasca. Asa ai facut pe Pamant, asa vei continua in Iad. Te vei lepada de Hristos, si vei lua de sotie oaia, cateaua si scroafa. Al tau e Infernul.

  17. bbbbbbbb permalink
    05/03/2009 9:55 am

    Poi era fotomodel. Avea 90-60-90 si semana cu Avril Lavigne.=)) Hai ks bun. Dar zi matale, parinte, k astia este pacatosi don’le.=)) Vorba aia, matale este om cult.=))Hai rasp8unde-mi si mate bre ca sa fiu sigur ca daca n e pacat o sa mai repet si mai repet pana ma satur…=))Pentru curiosi id-ul meu este voodoo_chaz.Deaia sunt si asa dus…=))Hai ks tare;)=))

  18. zolfi permalink
    05/03/2009 3:54 pm

    Multumesc cititorilor care au aratat calea spre alte sfaturi bune :

    http://www.sfaturiortodoxe.ro/intre-iubire-si-pacat.htm

    „Şi eu mergeam la discotecă pentru că îmi plăcea să dansez, şi dansam atât de bine încât căutam prin toată discoteca pe cineva de la care să mai învăţ scheme noi. După ce m-am apropiat de biserică, nu m-am mai dus la discotecă. Dar mai dansam şi atunci, la zile de naştere sau alte petreceri. […] E clar că blues-urile stârnesc pofta desfrâului. Iar celelalte dansuri ; fie că sunt afro-americane, arăbeşti sau de alte origini ;nu fac altceva decât să trezească în noi patima-Fie că este vorba de iubire de sine, de narcisism, fie că este vorba de desfrâu sau de alte patimi”

    Pravoslavnice, ce parere ai despre biserica negrilor, unde se canta si danseaza?

  19. bbbbbbbb permalink
    11/03/2009 10:07 am

    Comentariu retardat sters de Maica Domnului cea Neinceputa

    • 11/03/2009 8:53 pm

      bbbbbbbb sa stii ca vei fi penetrat anal de satana pentru necuviincioasele vorbe adresate parintelui. Chiar daca Sfinta Fecioara ti-a sters comentariul, la noi in mail a ramas datorita sfintei taine a „Subscribe to this comment”.😐😐😐

  20. tehcip permalink
    15/03/2009 1:36 am

    je suis le ungur bulan

  21. irisim permalink
    15/03/2009 1:38 am

    Parinte sau ce oi fi tu pe acolo, tu instigi la violenta impotriva copiilor? Fir-ai tu sa fii de om blonav ce esti. Ba desteptule ce sa inteleaga un copil de 5 ani din Bibile? Cretinule!

  22. Mina permalink
    15/03/2009 1:51 am

    parerea mea! :> oricum cred ca siteul e facut la misto! e imposibil sa fii atat de cretin incat sa crezi asa ceva! :))

  23. 16/03/2009 4:41 pm

    Anonim, bine ai venit in Biserica sfanta a Domnului. Este foarte bine ca ai venit aici , avand in vedere tumultoasele vremuri in care satan incearca sa ne intoarca de la credinta. Trebuie sa-ti marturisesc faptul ca reincarnarea este ceva strain de tainele sfinte ale bunului si unicului tau Dumnezeu.

    Sa nu uitam cuvintele apostolului Retardie : pacatosi cei cu vorba sau cu gandul , dar mai pacatosi cei cu lipsa celui din urma.

    Domnul Dumnezeu sa te aiba in mila. Doamne ajuta si viata vesnica in Ceruri.

  24. 16/03/2009 9:23 pm

    Numai unul este Domnul Dumnezeul tau si Acela le stie pe toate. Pacatosi sunt cei care nu cred in El, si aceeia vor simti mania Lui la judecata de apoi. Teme-ti-va , cei nerecunoscatori, caci imparatia cerului va fi etern inchisa pentru voi. – Felatorie 3:16 – probabil ca nu stiai versetul asta, nu-i asa fiule, mai gandeste-te.

    sfatul meu crestinesc sa-ti scoti nasul dintre fese si sa iei aminte la cuvintele Domnului, lasa tentatiile satanei.

  25. sfanta silvia la gura slobozita permalink
    18/03/2009 10:23 am

    Fratii mei mike, cine_stie si restu de mai sus care injura ca la carciuma Gomorei, vreau sa va spun ca, cu putina rabdare la cetire, veti observa ca preaslavitul blog este o parodie la adresa bisericii ortodoxe (si nu numai). daca nu v-ati prins, si se pare ca nu, tare cred ca sunteti cam idioti, nu e nici o problema Dumnezeu va iubeste cum sunteti, caci, pana la urma, el v-o creat intru creatia lui „perfecta”.

    Dupa modul de vorbire suntati nascuti intr-un cartier mai marginas, unde cultura s-o scurs la canal cu prima ploaie, eventual niste refulati, si binenteles, „jmekeri” dupa monitor, boala aparuta de pe vremea preacinstitului mIRC cand tot felu’ de adolescenti in floarea hormonilor se dadeau mari batausi si amenintatori cu toti ce ii intalneau, cand realitatea facea sa fie alta.
    Smell the feromones baby!

  26. solo yo permalink
    24/03/2009 1:43 pm

    rog toti fratii crestin ortodocsi din biserica sfantului parinte daniil, sa intre in post si rugaciune, pentru sufletul lui metallica, posedat de o legiune de draci. yo m-am inarmat cu rabdare crestineasca cu ciomagul de nuc si incerc sa-i eliberez bietul suflet suferind. acest om traieste o mare drama,daca observati tot timpul este cu p**a in gura, de unde rezulta caci spurcaciunea homosexualitatii i-a atins mintea sufletul gurita si chiar pardalnicul sau posterior.se pare ca in aceste momente este in transa dar si in vis este diavolul in mintea lui, caci se pare ca viseaza si isi doreste cu ardoare m**e. „AM FACUT SI FACULTATEA” astea fiind cuvintele posedatului putem intelege ca a fost 4 ani la studii pe la jilava, unde a devenit pederast(metallica vezi dex). domnul sa te aiba in paza metallica si sper ca te vei lepada de satana si vei veni pe calea cea dreapta cea crestin ortodoxa.amin+

  27. DarkOneAbaddon permalink
    24/03/2009 3:08 pm

    Imi pare rau sa zic, dar sunteti cu totii dusi cu capul
    Mai cititi mai copii si voi o carte

    Ce atata religie-n sus si-n jos.
    Cu religia mori de foame.
    Face-ti si voi ceva mai bun cu vietile voastre, nu mai stati atata s-o frecati cu dumnezeul vostru, ca nu va ajuta la nimic. Face-ti ceva util pt societatea asta in care traiti. Ca din cauza celor ca voi e tara asta in criza. Ce credeti, ca la 50 de ani o sa va mai spele mama si tata la cur. Sper ca intr-o buna zi va mai vine si voua mintea aia la cap.
    Ave Satanas!

  28. lavi permalink
    24/03/2009 8:28 pm

    ma cam dezamagiti. lasati toti frustratii sa isi verse voma aici si mai si intrati in jocul lor. ce sens are sa va mai certati cu idiotul ala legat de cum se scrie „mata” sau „ma-ta”, ce placere va mai aduce voua faptul ca ii demonstrati ca a gresit sau ce valoare are toata aceasta informatie pt un specimen ca el, care in mod clar are probleme mult mai mari decit ortografia. chiar aveti asa mare nevoie de commenturi incit va agatati de orice retard?

  29. sfantul satana permalink
    25/03/2009 9:13 am

    ce faci, parinte? vezi k maine vin sa t iau(in p***)si apoi q coasa.Si p tn si p maica neiceputa- k o sa o incep si p ea.apropo:maica asta neinceputa geme mereu knd n f***** si noi.zi sa se mai abtzina si ea k toata lumea imi atrage atentzia.Dar trebuie sa recunosc k e ffff buna la pat(adik la facut patul=))).si sunt sigur k toti cei de aicea au probat-o(stii u la c ma refer),insa eu am fost primum.nu-i asa,dragi colegi?ia spunetzi.si apropo:un mesaj d la noi totzi pentru prea fututu’n limba pravoslana:o futem p mata, p fi-ta, p nepoata-ta si p restul familiei tale d la un cap(al p****:))) la altul!!!nu-i asa,dragi colegi de site?:))

  30. sfantul satana permalink
    25/03/2009 11:22 pm

    anonime dute si tu in mm daca vrei, daca nu vrei te trimit eu. tu nu ai ce auta pe siteul asta de crestini ca mine=)). tu nu te baga pt k nimeni nu tea bagat in seama.stai in mm in patratzica ta si lasama sa ma dezlantui futeoas pe fiita,parinte.amiiiiiiiiiin!!!

  31. sfantul satana permalink
    25/03/2009 11:25 pm

    multzumesc metallica si cu tot respectul:futel pe pravoslana=))mai esti deacord cu mine?daca nu.trebuyie sa o iau eu singur pe fisa si nu stii ce pierzi;).hai k suntem aliati impotriva lui sfantul asta futut in gura.asai?

  32. sfantul satana permalink
    25/03/2009 11:26 pm

    ma bagamias pula

  33. 25/03/2009 11:40 pm

    Pesemne ca unele maimute tocmai au iesit din caverne si au invatat sa se ridice in picioare. La stadiul acesta al evolutiei nu putem cere, desigur, un limbaj care sa contina o paleta mai larga de cuvinte.

  34. Andrei permalink
    26/03/2009 12:19 am

    ooo daaa ! Daniil Pravoslavnic, la tine m-am gandit cand am scris articolul asta: http://presainblugi.com/paranoia-ingerul-digital-2/ sursa de inspiratie pt noi posturi🙂

  35. sfanta silvia la gura slobozita permalink
    26/03/2009 9:13 am

    Sic Transit Gloria(blog) Mundi😛

  36. zzZZZzz permalink
    27/03/2009 3:55 am

    Bai, mie imi vine sa plang cand vad cat de rau scrieti! Tare as vrea sa aud cum silabisiti cuvinte trisilabice si cum cautati in DEX (daca stiti ce-i ala) cuvinte uzuale. In cazul in care n-ati observat, site-ul asta e un pamflet. deci Incetati sa mai reactionati ca niste copilasi carora li s-a luat jucaria! Vad ca printre voi sunt si oameni cultivati ceea ce ma bucura nespus(desi, unii se irosesc crezand in mituri).
    Foarte tare site-ul. Felicitari!
    (scuzati regionalismele, sunt din ardeal😀 )

  37. sfantul satana permalink
    08/04/2009 12:06 am

    Here i’m back agaaaaain!!!Hail Satan!I mean, hail me!!!

  38. sfantul satana permalink
    08/04/2009 12:08 am

    Hellooo, I’m Lindsay Lohan!!!Fuck you!!!=))

  39. sfantul satana permalink
    05/05/2009 5:45 pm

    SA IMI SUGETZI PULA TOTZI BAH!!!

    • solo yo permalink
      06/05/2009 12:12 pm

      sfintia ta, satana, dai dovada de o inteligenta debordanta, exprimata printr-un vocabular bogat si elevat, am impresia ca esti un adevarat om de stiinta, pagan ce-i drept dar savant,mergi in pace fiule.

Trackbacks

  1. Internet ortodox « Lumina Sfanta

Comentariile sunt închise.

