Skip to content

Magazin ortodox

01/03/2009

Articol mutat definitiv aici: Magazin Ortodox

18 comentarii
  1. Petunia Rumba permalink
    01/03/2009 12:04 pm

    Da, este, super. :))

    ,,,,,,,,,,,,,,,,,*******,,,,,,,,,,,,,,,,,
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,*******,,,,,,,,,,,,,,,,,
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,*******,,,,,,,,,,,,,,,,,
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,*******,,,,,,,,,,,,,,,,,
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,*******,,,,,,,,,,,,,,,,,
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,*******,,,,,,,,,,,,,,,,,
    ************************
    ************************
    ************************
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,*******,,,,,,,,,,,,,,,,,
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,*******,,,,,,,,,,,,,,,,,
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,*******,,,,,,,,,,,,,,,,,
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,*******,,,,,,,,,,,,,,,,,
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,*******,,,,,,,,,,,,,,,,,
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,*******,,,,,,,,,,,,,,,,,
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,*******,,,,,,,,,,,,,,,,,
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,*******,,,,,,,,,,,,,,,,,
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,*******,,,,,,,,,,,,,,,,,
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,*******,,,,,,,,,,,,,,,,,
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,*******,,,,,,,,,,,,,,,,,
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,*******,,,,,,,,,,,,,,,,,

  2. 01/03/2009 2:14 pm

    Sa-mi fut una.

  3. Toxic permalink
    01/03/2009 2:27 pm

    Ori asta e sarcasm ori cine a scris asta nu are ce cauta intr-o societate!

  4. 01/03/2009 8:46 pm

    sa fii ertat

  5. 02/03/2009 1:06 am

    nu te’ai spanzurat inca mah?.cand o so faci fa un semn,sa ma imbet de bucurie…tacanitu’dreaq.

  6. 02/03/2009 12:18 pm

    blogul este o gluma nu ?

  7. Qubix permalink
    02/03/2009 3:20 pm

    Super blog, bravo si la mai multe !🙂

  8. Madalina permalink
    02/03/2009 4:08 pm

    M-a privit un homosexual in ochi si nu m-am imbolnavit.Bolnavi sunteti voi la minte.Preacuvioasa Evdochia Samarineanca?Ce precuvioasa?K se vede din poza ce e :))

  9. csabi permalink
    02/03/2009 5:31 pm

    =))
    felicitari pt parodia facuta. super beton!
    initial am crezut ca e serioasa treaba. apot am vazut pagina cu ochelarii anti-HIV si UV :))
    cu un singur lucru nu-s de acord: ridiculizarea cipurilor RFID. si nu zic asta pt ca as fi nu stiu ce credincios. uitati-va la filmul The Big Picture (ca si completare, pe alta tema dar mai grava acum, recomand World According To Monsanto)
    keep it rollin’, dude!

  10. 02/03/2009 5:42 pm

    baieti nu sunteti normali :))) keep up the good work😀

    ontopic: ar trebuii sa va puneti cercetatorii la munca, pentru ca daca aceste mutatii continua se va ajunge sa fim infectati de HIV prin mail-uri. deci trebuie gasita o salutie rapida, desi daca ma gandesc bine, poate wallpaper-urile sfinte ne pot proteja ( trebuie studiat ) :))

  11. Simona permalink
    02/03/2009 9:39 pm

    De cand homosexualitatea este o boala? Cu totii suntem putini bolnavi! Eu una, nu am nimic impotriva lor,a homosexualilor.
    Oricum, sunteti fantastici, m-am distrat pe cinste!

    • BuiltUpInsideOfYou permalink
      03/03/2009 8:53 am

      BLASFEMIE !!

  12. raluca permalink
    04/03/2009 2:09 am

    Va rog sa largiti oferta, pentru a putea achizitiona si perie roz sau verde, eventual cu functie de vibrator/dildo pentru maicute. Slava Domnului, Amin!

  13. chupacabra permalink
    04/03/2009 3:00 am

    E unul din cele mai tari bloguri pe care le-am vazut in ultimul timp… Sper sa nu-si piarda straclucirea si ideea. Oricum, am sa fiu prin preajma sa vad cum merge..

    Succes!

    PS: puteti sa tineti un soi de statistica privitor la cati cred ca e „pe bune”?😀 Mi se pare incredibil ca exita o singura persoana care crede asta, daramite mai multe…

    • Buuuff !! permalink
      04/03/2009 9:42 am

      Si mie mi-i sa parut socant🙂 ..Ce e trist e ca multi au stricat sfanta taina, si nu i-au lasat pe fii domnului sa-si urmeze SINGURI calea – asfel luand in desert numele domnului si spunand la toata masa de pagani satanici ca acest blog ar fi o gluma. Chiar si „Hate mail”urile pline de ura aveau partea lor buna🙂.

  14. Tril permalink
    04/03/2009 7:42 pm

    AHahahahahhahahaha! Prea tare, tineti-o tot asa! Stau insa si ma mir cum PLM sa fie atatia dobitoci care nu se prind de idee.😐

  15. keops permalink
    21/05/2009 6:59 pm

    unde sunt ochelarii de soare cu protectie anti HIV si dopul anal cu forma de butoias concav?😀

Trackbacks

  1. Internet ortodox « Lumina Sfanta

Comentariile sunt închise.

