Skip to content

Fatarnicia

02/03/2009

Articol mutat definitiv aici: Fatarnicia

17 comentarii
  1. octy permalink
    02/03/2009 2:13 am

    Mare durere ar trebui sa ne cuprinda sufletul, cand auzim de acest biet tais. Sa luam aminte la metodele prin care poseda Necuratul. Nemilosul i se mai spune…

  2. 02/03/2009 11:21 am

    Daniil, rogu-te in numele Bunei Fecioare Măriuţa sa-l trimiti pe tais la o cura balneara in grija lui Daniel Corogeanu.

    • 02/03/2009 11:47 am

      M-am rugat si mi-a ascultat ruga, slavit fie numele ei! Sa vada toti paganii si satanistii care mai trec pe aici ca rugaciunea foloseste.

  3. 02/03/2009 11:36 am

    Comentariu sters de Fecioara Maria.

  4. Domnul Brucan permalink
    02/03/2009 11:40 am

    Cred ca v-ar bucura sa dati citire unei scrisori adresate insusu lui Iisus Hristos. Copiati aceasta adresa in bara de explorer, si dati enter. Va veti conecta la Dumnezeu prin intermediul ei
    http://domnulbrucan.blogspot.com/2009/02/draga-iisus.html

    • 02/03/2009 11:53 am

      Ti-am citit scrisoarea, fiule. O sa ma rog si eu in numele tau, cu mentiunea ca la punctul 1 al scrisorii dumitale ai uitat sa pomenesti ca nu numai mainile femeilor ci si capul trebuie sa le fie mai mic, astfel incat mainile sau capul asezate pe sau langa un membru viril, acesta sa le para mare indiferent cat este de mic.

  5. 02/03/2009 12:00 pm

    tais va avea parte de o intalnire face2face cu Lucifer cat de curand. Va simti pe pielea lui prezervativul satanei, facut din piei de ţap.

  6. 02/03/2009 2:54 pm

    aveti prea mult timp liber….dar e bine folosit ne mai descretiti fruntile…

  7. lol permalink
    02/03/2009 8:35 pm

    voi va auziti ce ziceti? fanatici religiosi auzi.. prezervativul satanei ..sincer ma amuzati love our lord LOL sunteti bolnavi rau….si dumnezeu nu zice sa iubim orice fiinta? „Iar dacă în drumul tău se intampla să mai calci pe cineva nu trebuie să te temi :ori era un pui al Satanei” din cate prostii predau astia la scoala si asta zice …sau ce..daca vedem un tip cu paru lung…ne adunam toti cu crucea la gat si sarim pe el sal omoram … ca doar e pui de drac! e satanist!

  8. Simona permalink
    02/03/2009 8:52 pm

    Este foarte adevarat ca diavolul ne lucreaza pe toti pe la spate, dar si mai adevarat este ca suntem cu totii creati dupa chipul si asemanarea lui Dumnezeu. Judecand dupa faptul ca suntem dotati cu anus si ne place tuturor sa fim penetrati, fie ca recunoastem sau nu, intrebare intrebatoare: de catre cine suntem posedati?
    Il iubesc mult pe Dumnezeu, dar urasc biblia!

    • toxicMDR permalink
      03/03/2009 5:33 pm

      Iti place sa fi penetrata? Lasa-mi si mie un numar de telefon ceva😀

      • Simona permalink
        03/03/2009 9:57 pm

        Are cine iubire! Multumesc de oferta, esti dragut!

      • 03/03/2009 10:07 pm

        @toxicMDR – Nu fi făţarnic fiule. N-ai citit poveţele de mai sus?😐
        Simona probabil a experimentat de multe ori dubla penetrare de vorbeste cu aşa degajare despre subiect şi ţi-a dat flit.😐😐😐

  9. raluca permalink
    04/03/2009 1:54 am

    Ca o melodie calma, a venit si Diavolul la mine, din umbra. S-a bagat in patul meu, pe sub asternuturi si a inceput sa ma pipaie. M-am speriat, dar imediat corpul meu nu se mai putea misca. Atunci mi-am dat seama ca aceasta este voia Domnului, si trebuie sa ma ofer Satanei. Si asa, am petrecut o noapte de neuitat cu Fiul Intunericului, Lucifer. Ma rog acum Domnului sa nu-mi dea gemeni de draci, peste 9 luni.

    • SSSS permalink
      04/03/2009 9:21 am

      Sa intelegem ca in ratacirea ta ai uitat sa folosesti prezervativele din piele de ţap comercializate la preţ promoţional de Patriarhie? :huh:

    • metalshrine permalink
      21/05/2009 12:34 am

      Ai avut o epifanie, ceva?

  10. Fr3aka permalink
    04/03/2009 5:33 pm

    „lucru despre care ne vorbeşte psihologia creştină: când Diavolul te posedă anal începi să te fereşti de semnele de punctuaţie lungi, falice. Le înlocuieşti cu echivalente mai mici şi mai scurte, incercand în acest fel să suprimi mental amintirea mădularului mare, satanic”????????
    Nu zice asa ceva nicio psihologie :)))))))
    N-ar trebui să îţi dea wordpress voie să postezi porcăriile astea aici :)))))))))

Comentariile sunt închise.

