Skip to content

Sondaj ortodox

02/03/2009
tags:

Articol mutat definitiv aici: Sondaj Ortodox

42 comentarii
  1. tzukune1 permalink
    02/03/2009 9:33 pm

    Ti-e ti-ar trebui un scaun cu maracini pentru tampeniile pe care le scrii pe blogul asta.

    Dar are Dumnezeu grija de toate.

    Daca iti bati joc de tot ce apartine de ortodoxism ma gandesc ca nu crezi si daca nu crezi cum te poti lua de ceva in care nu crezi?

    Oricum, daca te gandesti ca faci cumva de ras religia ortodoxa, atunci nu prea o faci de ras, ci o promovezi, cel putin asa mi se pare mie. Chiar daca prin articolele tale iti bati joc.

    Am 17 ani si nu sunt la teologie. ti-am dat informatia asta csa nu zici ca sunt cine stie ce prostovan si alte aiureli cum fac toti.

    • Petunia Rumba permalink
      03/03/2009 12:01 am

      Presupun că nu confunzi clerul ortodoxismului cu ortodoxismul în sine. Aici, singura „bătaie de joc” e adusă reprezentanţilor clerului (care, majoritatea, chiar o merita) sau clerului în sine.

      Şi ţi-am dat informaţia asta pentru că păreai să ai nevoie, deşi nu garantez veridicitatea 100%. Dar nu ştiu în ce măsură ar trebui să gândeşti că ştii ce gândeşte un alt om. Pe deasupra faptului că nu e frumos, mai te şi hazardezi şi cred că i se mai şi zice „judecată”.

      • tzukune1 permalink
        03/03/2009 3:52 pm

        Atunci m-am linistit putin. Sunt de acord ca preotii sunt tot oameni si pacatuiesc ca restul si unii chiar mai mult decat restul, dar totusi nu avem dreptul sa-i judecam noi, ii judeca Dumnezeu.

        Credeam ca aici isi bate lumea joc de ortodoxism sau de Dumnezeu pentru ca asa ar fi prea de tot. Eu cred si nu inteleg de ce n-as crede.

    • XfStef permalink
      03/03/2009 5:20 pm

      intr-adevar…nu exista reclama proasta sau buna… ci doar reclama

      insa apropo de „are dumnezeu grija de toate” sunt si eu curios ce se petrece in fapt la judecata de apoi, se spune ca propria constiinta va fi prima ce ne judeca, se prea poate intampla, sa nu-mi pese… sa fiu pregatit si de rau si de bine

      oricum, rau voit nu cred ca am facut pana acum…iar la discutii pe teme religioase nu m-as putea abtine sa nu contest ceea ce nu are logica in capul meu…as fi ipocrit, in primul rand cu mine.

  2. 02/03/2009 10:16 pm

    Eu am practicat fotbalul in tinerete, inainte sa-mi dau doctoratul in exorcizari, iar acum sun fan al echipei Alesului Domnului, Cavalerul Luminii, Inamicul Homosexualilor, Jiji Becali. Fiind fan al Stelei Crestine, clar varianta cu Mielul Domnului e cea mai potrivita.

  3. 02/03/2009 10:23 pm

    Este evident ca mieii sunt mai potriviti fiind pufosi. Ce e pufos si Lui Dumnezeu Ii place.

  4. 02/03/2009 10:41 pm

    Paganilor! Singura carte adevarata este Coranul, in ea regasindu-se cuvantul lui Allah, slavit fie numele Sau, transmis noua prin profetul Muhammad, slavit fie numele Sau. Jihadul a inceput, religia voastra falsa propavaduita de conspiratia mondiala iudeo-satanico-masonica va fi rasa de pe fata pamantului de sabia lui Allah, slavit fie numele Sau, iar eu o sa ajung in Paradis, alaturi de profetul Abraham si alaturi de cele 40 de fecioare!

    Allahu Akhbar!!!

    • Che Gueiarna permalink
      03/03/2009 2:23 pm

      Prea-musulmanule, vorbim aici de 40 de fecioare trecute? adica… nicaieri nu se specifica faptul ca ar fi tinere… eu m-as multumi cu niste nefecioare (spre marea mea rusine prea-crestina), decat sa iau cioara de pe gard (adica fo’ 40 de babaciuni scofalcit-stafidite).

      Amin o, acizi!

    • XfStef permalink
      03/03/2009 5:27 pm

      cum poate o religie creata cu o mie de ani mai tarziu ca restul sa le acuze ca fiind false…

      MAI ALES cand majoritatea elementelor sunt IDENTICE… mesajul este practic acelasi…

      iar cand aud de razboiul sfant chiar mi se face rau… voi propovaduiti schimbarea prin moarte si durere

      sa-ti dea allah 40 de virgine la varsta a treia !

      auzi…40 de virgine :)) da dc 40 ? dc nu 39… sau 49 si sa-ti alegi 6 ca la loto… frate te doare capu
      hmm iar la cate miliarde de musulmani is… de unde scoate allah 40 pt. fiecare ? ha ? e peste mare allah asta, dn-zeu inmultea paine si peste, asta inmulteste virgine, asa ceva…

    • sfantasilvialaguraslobozita permalink
      03/03/2009 6:10 pm

      Iubite frate intru credinta Abrahamica, Allah iti va dona 72 de virgine de fapt, insa dupa cetirea Coranului in araba nepunctuata, e posibil sa dea doar un strugure, totul depinde unde pui punctele.

    • metalshrine permalink
      21/05/2009 1:39 am

      E criza si la voi?… Parca erau 72 de fecioare! Sau s-a facut donatie catre biserica?

  5. Radu permalink
    02/03/2009 10:49 pm

    Prea luminate Parinte, ala cu mieii e mai bun…dar numai sa aveti grija luminatia voastra sa nu isi bage satana un varcolac in vreunul din miei si sa va muste de preacuratul vostru fund…

  6. 02/03/2009 11:17 pm

    Eu, eu, Jiji Becali, Razboinicul Luminii, frate de cruce cu Coelho, eu ti-am cumparat scaunul asta facut din blana oilor mele credincioase, asa ca sa nu indraznesti sa fii zdreanta care esti tu zdreanta si sa nu imi alegi darul de pret! Eu, eu Becali, ti l-am adus cu Maybachul impreuna cu Banel (eu conduceam Maybachul cu 120kmh si Banel alerga cu scaunul in spinare in spatele masinii) si tu acum faci mofturi? Sa nu fii tradator de neam si tara si sa alegi scaunu’ ala cu Iisus ca e de la zdreanta si hahalera de Vadim! Heee heee greu cu Becali!

  7. unu permalink
    02/03/2009 11:26 pm

    satana se scrie cu lietra mica tot timpul

  8. 02/03/2009 11:37 pm

    Dumnezeu sa-ti lumineze mintea si sa-ti curete inima, si sa ne ierte pe toti!

    Link sters. Asa mi-au poruncit sfinţii Eutropiu, Cleonic şi Vasilisc, Zenon şi Zoil (care în pace s-au săvârşit) si Piamun fecioara. Au zis ca alta data sa ceri voie inainte sa postezi linkuri catre propaganda.

    • 03/03/2009 12:28 am

      asa repede te-ai speriat?🙂 de un link spre blogul razboiintrucuvant?

      • 03/03/2009 12:33 am

        Nu m-am speriat, e o chestie de principii, indiferent de religie. Daca nu ma crezi, mergi duminica pe la pranz la Biserica de care apartii si scrie cu vopsea pe usa Iisus vindeca. Apoi sa vii sa-mi povestesti, mie si celor de aici, cum ai avut parte de iubire crestineasca din partea preotului paroh. Si in ce cuvinte.

      • 03/03/2009 12:44 am

        ai si tu dreptate: ce rost avea un link spre un blog ortodox in contextul acesta de Lumina Sfanta: „Invataturi crestin ortodoxe pentru suflet, minte si trup” ?🙂

    • 03/03/2009 11:53 am

      Razboiintrucuvant este amagirea Satanei, fiica mea. TLP Sihastru marturiseste adevarul intru Duhul Sfant.

      • keops permalink
        03/03/2009 1:36 pm

        asa e. asculta de sfaturile intelepte ale lui TLP si ale parintelui. mare adevar graiesc acestia. si acopera-ti fata caci nu se cuvine ca o buna crestina sa-si arate frumusetea in public.🙂

      • 03/03/2009 1:43 pm

        Adevarat graiesti, frate keops.

        A zvarlit Satana o sageata in inima mea la vederea chipului ademenitor al femeii, dar m-am rugat Domnului si Fecioarei Maria sa ia de la mine ispita impreunarii cu aceasta faptura amagitoare. Cu ajutorul Sfintilor am razbit patima cea necurata.

        Raluca, o femeie cuviincioasa si dreptcredincioasa trebuie sa poarte naframa, ca nu cumva Necuratul sa isi arate coada printre pletele ademenitoare.

        Parul trebuie lasat pe corp asa cum l-a dat dumnezeu, ca nu cumva chipul Vrajmasului sa se oglindeasca in pielea neteda si fina de pe picioare, axila si mai ales rusine. Ptiu drace ca iar m-ai facut sa ma gandesc la ademenitoare placeri.

        Ma duc sa ma zbiciuiesc cu scorbaci din piei de miei, cum faceau sihastrii in vechime.

      • keops permalink
        03/03/2009 2:00 pm

        bine spus, frate TLP.

        o sedinta de autoflagelare si o saptamana de post negru sunt armele cele mai de pret ale unui drept credincios in fata ispitirii diavolesti intru desfranare. si sa nu uitam de centura de castitate cu electrosocuri care trebuie purtata permanent pe perioada penitentei, ca nu cumva mana necuratului sa ne sminteasca madularul.

  9. 02/03/2009 11:45 pm

    @tzukune : tie ti-ar trebui un scaun la cap

    • tzukune1 permalink
      03/03/2009 3:54 pm

      De ce zici asta? te crezi prea destept si cumva atotstiutor?

      • 03/03/2009 5:08 pm

        Nu ma cred destept si nici atotstiutor, dar in orice caz nu sunt atat de ingust la minte ca tine :))

      • tzukune1 permalink
        03/03/2009 7:03 pm

        Si de ce sunt ingust la minte? Chiar sunt curios. Daca nu imi spui de ce inseamna ca tu esti mai ingust la minte decat mine.

  10. GHERONTIE METAFRASTUL permalink
    03/03/2009 12:58 am

    Prea Sfinte Parinte Daniil, desi nu sunt vrednic de a va da sfaturi permiteti-mi totusi sa va sugerez o posibilitate la care cu siguranta v-ati gandit si Sfintia Voastra si anume sa achizitionati amabele scaune. Pe langa faptul ca amandoua sunt deosebit de utile in a va odihni trupul, acestea au si darul de a insufla enoriasilor aflati in biserica o deosebita senzatie de apopiere fata de Mantuitorul nostru Isus Cristos. Ati putea, de pilda, folosi scaunul cu chipul lui Isus in slujbele de zi cu zi acesta urmand sa va tina locul cand Sfintia Vostra se retrage putin in altar pentu a pregati vinul destinat Sfintei Taine a Impartasaniei. Cel cu miei ati putea sa-l folositi pe timpul iernii, cand cu totii stim ca din cauza frigului din biserici (cauzat mai ales din cauza lipsei de fonduri suficiente de la guvern), Sfintii Parinti sunt pusi la grea incercare si mai ales cu ocazia Sfintelor Sarbatori ale Pastelui in Duminica Sfintei Invieri.
    Cu siguranta ca aceasta ar fi posibil daca noi am da dovada de putina umilinta si am renunta o data pe an la o excursie la munte sau la mare si am dona acei bani Bisericii, bani pe care altfel i-am cheltui pentru tot felul de distractii sau mai bine zis amagiri care nu fac decat sa ne indeparteze de calea crestineasca si dreapta.

  11. iuda iscariotescu permalink
    03/03/2009 9:59 am

    parerea mea pacatoasa: impaci si varza si pe isus le cumperi amandoua pentru ca impreuna fac o echipa perfecta, la fel ca sf arhangel gavriil si sabia lui de foc cu care taie capul paganului arza l focu.

  12. 03/03/2009 10:56 am

    O mica intrebare am doar, asa de curiozitate: ce parere aveti despre Biserica Greco-Catolica?

    • bambucea permalink
      03/03/2009 11:56 am

      Dat fiind ca eu nu cred in aceasta biserica, greco-catolica cum ii spui tu, inseamna ca eu nu cred si daca nu cred cum as putea sa ma iau de ceva in care nu cred….nu tiu daca ai inteles tu adevarata esenta crestin-tautologica a acestui adevar incontestabil, laudat fie numele lui TzukuneUnu!

      Duamne-ajuta! 1000 de ani pace!

      • sfantasilvialaguraslobozita permalink
        03/03/2009 6:13 pm

        Tlazolteotl sa te vegheze intru vrednicia sanatatii tale.

  13. ameţitul permalink
    03/03/2009 11:36 am

    mielul, că-i mai moale, şi gâdilă preasfântul cur🙂

  14. iuda iscariotescu permalink
    03/03/2009 12:17 pm

    biserica greco catolica…stii cum ii cand mergi in oras sa manci o pizza te uiti in meniu si vezi o gramada de chestii care ti plac da parca lipseste ceva, si atunci vezi jos de tot optiunea do it yourself pizza, asa s o nascut grecalitismu. in momentu de fata i un fel de copil rebel, ba iubeste pe bunica mai mult ba pe bunicu (fraternizeaza ori cu catolicii ori cu ortodocsii, depinde de situatie si castig)

  15. cvaporu permalink
    03/03/2009 12:46 pm

    Parinte, scaune ca cum e cele din poze nici nu este. Ca scaunele e facute din ce ai mancat inainte si e in functie de ce paraziti matului de care ti-a dat Domnu’ pentru viata necurata.
    :))

  16. 03/03/2009 1:06 pm

    Nu vreau sa fiu circotas, dar caprele de pe al doilea scaun sint oi………. dar sint sigur ca Dumnezeu, in marea Lui intelepciune, o sa prefaca pielea de oaie in piele de capra odata ce un sfint posterior se va aseza in scaun…

  17. Preamultumitu permalink
    03/03/2009 8:26 pm

    De cind eram mic voiam un cerber. Deci oitele cu 3 capete.

  18. 05/03/2009 1:53 am

    Sfinte Parinte, ar trebui sa treci un pic cu apa sfiintita pe comentariile de la articolul asta ca deja ma doare sufletul cand le citesc de cata platitudine a lasat Dumnezeu pe creierele unora😀

  19. ioana :) permalink
    05/03/2009 11:07 pm

    eu am votat oitele. argument : e mai pufos

  20. 08/03/2009 10:56 am

    Mai bine scaunul cu oiţe, căci ţin de cald preasfintelor boaşe în timpul slujbelor din timpul liber

  21. 08/03/2009 10:58 am

    *în timpul slujbelor date în aer liber am vrut să zic. Se pare că Satana nu ne lasă să ne scriem comentariile în pace şi ne întunecă minţile atunci când tastăm pe preasfânta tastatură

  22. MrHyde permalink
    08/03/2009 11:00 am

    Oitele, nu alta dar nu pot lua purici de pe celalalt scaun.

  23. frumentie permalink
    23/05/2009 1:04 am

    in numele oii de sus, a celei din dreapta si a celei din stanga – AMIN!!

Comentariile sunt închise.

