Skip to content

Femeia si Biserica

03/03/2009

Articol mutat definitiv aici: Femeia si Biserica

54 comentarii
  1. 03/03/2009 1:10 am

    Autorul articolului mă determină, într-adevăr, să-l invoc pe Bătrînelu’ şi spun O! Doamne! De unde atîta inepţie retrogradă la început de mileniu III ? Cum găseşti ignobili abjecţi să arunce cu fecale verbale peste condiţia umană şi cum îi permiţi unui semidoct fundamentalist să-ţi invoce numele cu insolentă dezinvoltură? Te rog, Doamne, luminează-l pe debilul feudal sau măcar fă-l să rîdă de el însuşi cum am rîs eu de această mizerie cu unicul dar al coerenţei retorice. Poate puţin mai amar, că merită. Pravoslavnice, lista imprecaţiilor pe care ţi le-aş dedica, cu condescendenţa compătimitoare cu care te adresezi unui retard, este lungă. Îţi doresc să ai strict ce meriţi – aşadar, ante totos, nu femei.

    • alex2corvis permalink
      03/03/2009 6:34 am

      domnule sfant,articolul este,parerea mea o ironie,facuta pentru cei care gandesc si nu cei care vin si arunca cuvinte mari la foc continuu.din partea mea poti sa-ti bagi convingerile si cuvintele intr-un loc unde nici dumnezeul dumitale nu le poate gasi(n.r. „intrarea din spate”).Sunt satul de aroganta de care dati dovada voi,oameni „iluminati”(cu lanterna) care va credeti presus tuturor doar pentru ca nu aveti indeajunsa materie cenusie sa luati viata asa cum este ea,voi o treceti intai prin prisma divinitatii.Tot ce pot spune e ca suteti printre cei mai slabi oameni,desi aveti burduful plin😉

      • 03/03/2009 7:40 am

        Lanterna, bateriile (si electricitatea in general) sunt rezultate ale stiintei si cercetarii, care ne-au fost trimise de Satana ca sa ne indeparteze de Adevar. Noi, adevaratii credinciosi, ne luam lumina din Scriptura ziua si din lumanari noaptea. Orice forma de evoutie nu este pe placul Domnului caci iata, datorita evolutiei avem acum vapoare si trebuie sa-si imagineze alte forme de pedeapsa divina, deoarece un nou Potop ar fi inutil.

    • octy permalink
      03/03/2009 12:47 pm

      @Baudolino : Stii ce mi se pare amuzant ? Ca vocabularul bogat nu implica si inteligenta :)) Sau poate ca religia actioneaza asa, ca un fel de inhibitor pentru minte :))

    • gigi permalink
      03/03/2009 1:33 pm

      Se vede ca ai avut o copilarie neimplinita…ai abuzat cumva de parintii tai cand ai facut 18 ani?
      Religia nu cunoaste evolutie, vorbele Bibliei raman la fel, doar dobitocii ca tine ajung sa nu mai poata face diferenta intre ce e scris de mii de ani, ce e scris in era noastra si ce este scris pentru amuzamentul nostru (acum, sau oricand).
      Tu, Draga Boule, faci parte din fraierii care in viata au luat totul la propriu, inclusiv dedicatia „da, daaa….sa s*&i p#la de ziua ta”🙂

      • sfanta silvia la gura slobozita permalink
        03/03/2009 6:01 pm

        fiule gigi , ura din glasul tau este auzita si in ceruri si in adancuri, ar fi bine sa faci ce spune in biblie, „iubeste-ti aproapele ca pe tine insuti” si iarta de crezi ca preafericitul nostru Daniil a pacatuit cu gandul , intru iluminarea sufletelor hîde

    • FEMEIE permalink
      04/03/2009 4:09 pm

      🙂 multumim inca o data, D. P. , pentru mestesugitele vorbe de luminare: azi, Femeia si Biserica. Eu zic totusi : noroc ca n-ai lansat aceste „invataturi” de 8 Martie!!!!

      Afland cum a creat Dumnezeu femeia, e totusi batator la ochi ce genetician desavarsit e! Femeia a fost clonata dupa barbat(e mai rapid decat reluarea procedeului cu pamantul etc…) ! materialul genetic folosit? coasta lui Adam, evident! Hm, clona e totusi diferita…de ce oare????!!! asteptam ipotezele stiintifice ale geneticienilor.

      Ei, ei, si o data Eva creata ca sa-i tina companie lui Adam (ca a vazut Dumnezeu ca nu stia sa-si ocupe timpul singur), s-a schimbat treaba! Pai da! ca si-a dat seama sarmana Eva ce plictisitor e Adam😦 si diferita fiind, a descoperit „pomul cunoasterii” ( frumoasa metafora, asa, pe intelesul rasei umane). va imaginati sper urmarea!! se juca din ce in mai rar cu partenerul ei, Adam! bineinteles ca trebuia „pedepsita” !!

      pff! haina preoteasca! pai o purtase deja prea mult inainte de inceputul erei pestilor! si e bine stiut ca urmasile Evei prefera sa-si shimbe des toaletele…

      in asteptarea unui indrumar al familiei….🙂

  2. 03/03/2009 1:21 am

    Stimate reprezentant al cultului Ortodox,

    V-as ruga respectuos sa mai moderati putin tonul, respesctand si dreptul celorlalte religii, precum cea a preasfantului Prieten al lui Ilau, previstitorul venirii lui Ilau pe pamant.

    Tratiti! Lejer.

  3. 03/03/2009 1:37 am

    Deci sunt 2 posibilitati: ori acest blog este un pamflet… ori cineva isi bate joc, deci nu este deloc „crestineste” ce scrie aici.. okay ca-n orice religie se promoveaza iubirea fata de aproapele sau, iubirea fata de sine (e pacat capital sa te sinucizi) deci, dupa ce cistesti acest blog cu ce imagine ramai in minte? ca sunt oameni atat de ratati incat sa cred ce scrie aici, ca este un tip cu un simt al umorului de nota 12 care a scris acest blog… deci felicitari la blogger ca ai prostit atati oameni… sau ma rog… a si sa revin la iubire.. eu prin iubire vad implicit si sex, si de ce sa-mi refuz asta cand asta ma face fericit? adica nu este scopul meu in viata, dar ca orice om normal ma simt bine dupa… felicitari pentru cei care se vor masturba cu gandul la isus

  4. agnus dei permalink
    03/03/2009 1:38 am

    daca tot s-a ajuns la discutii despre muiere, care este parerea preafericitului parinte despre sexul oral? sexul oral cu muierea, evident, ca doar despre ea era vorba, nu despre homalai ca naomi

    dar despre sexul anal, evident, tot cu muierea

    • 03/03/2009 8:56 am

      Orice forma de sex este acceptata, atata vreme cat se petrece in tihna familiei, cu lumina stinsa, Cu Dumnezeu in minte si suflet si fara sa cautam iluzii desarte cum ar fi orgasmul. Si atata vreme cat samanta barbatului nu se pierde. Ea (samanta) ne-a fost data ca sa o trimitem in femeie. Prin care orificiu o plantam in ea este irelevant.

      • alex2corvisle permalink
        05/03/2009 5:44 am

        mno,cu asta chiar m-ati dat pe spate domnule.buna asta.amu,daca se pierde samanta asta,prin metode contraceptionale,ce se intampla in viziunea bisericii?sunt un pacatos?nu pot eu oare,un muritor de rand sa ma bucur de ceea ce-mi ofera partenera?si la o adica ,daca nu s-ar folosi metode contraceptive,nu ar avea loc o explozie a populatiei,si bineinteles o foamete generala,un haos putem spune,copii abandonati pe strazi,maternitatile pline peste refuz,si multe altele?sau biserica inca nu s-a gandit la repercursiuni,pentru ca mie asa imi pare.si inca o intrebare,daca noi tot ne-am tras din adam si eva,iar biserica interzice relatiile intre rude,inseamna ca ne este interzisa orice fel de relatie,ca doar suntem frati cu totii,iar incestul duce la pieire.acestea-mi sunt intrebarile,daca imi puteti raspunde si „ilumina” v-as fi recunoscator.

      • awo permalink
        05/03/2009 3:53 pm

        ma boule, tu cand futi in cur, futi femeia, capra sau pe boul ala de d-zeu?
        futu-va-n gura de cacati cu dumnezeul vostru imputit, baga-mi-mias pula in toata rasa cristosului vostru de lepre cu tot cu curva aia imputita de maria!
        la lei cu voi!

  5. Oribilul permalink
    03/03/2009 3:49 am

    Pescarule, tâlcuirile astea sunt absolut demenţiale. De mult nu am mai râs cu atâta poftă.

    Mult succes în continuare şi vezi să nu ţi se termine brusc benzina, pardon inspiraţia… divină.

  6. Sidus Papastratos permalink
    03/03/2009 9:06 am

    Draga Calugare

    Dupa sinodul de aseara, sugestia calugarilor de pe Muntele Athos este urmatoare:
    „Du-te frate si fa-ti un control rectal nu de alta da sigur ai fost abuzat sexual la o varsta frageda cu ajutorul unei Fucking Machine”

    Deci fratii tai calugarii de la Athos sunt de parere ca ar trebuii sa te retragi la chilia ta si sa ramai acolo vreo 100 de ani fara acces la spurcatul internet.

    P.S.

    O intrebare am: Daca fetele (enoriasele siliconate) nu iti plac, baieti nici atat (ceea ce e ok) atunci esti o noua specie de pedofil bulversat?

    Traditionalul Hai Sictir

  7. toxicMDR permalink
    03/03/2009 12:31 pm

    ROFLCOPTER !

  8. raluca permalink
    03/03/2009 2:26 pm

    Mare adevar graiesti Daniil. Femeia trebuie sa invete de la barbat, iar acesta de la ea. Cum femeia e supusa barbatului, asa si oamenii trebuie sa fie supusi Domnului. Pentru ca Eva a facut Marele Pacat, e normal ca toate generatiile sa sufere, inca mai cumplit; numai asa, prin suferinta ne apropiem de Domnul, sa fim una cu Hristos, el in noi, si noi in el.
    Samanta Domnului e numeroasa, are 6 miliarde de copii de supravegheat; RUGATI-VA!
    Chiar daca nu va raspunde imediat la rugaciune, nu va descurajati. Tatal nostru, are grija de toti, intr-un fel sau altul: de exemplu, pe Maria Fecioara a insamantat-o fara sa simta, fara placere; asta da genetica aplicata frumos si roditor.
    Inca ceva: Sfintii Parinti spun ca femeia trebuie sa stearga cu parul presul de la intrarea bisericii. Sa tinem cont de acest lucru femeilor, daca doriti MANTUIREA. Aceasta vine, prin ascultarea barbatului la inceput. Apoi, femeia se va darui lui Hristos, lepadandu-se de barbatul sau. Ea va fi doar una cu Hristos, in veci mantuita, Amin.

    • sfanta silvia la gura slobozita permalink
      03/03/2009 6:03 pm

      Asa da fiica mea, vorbele tale ma bucura , sa vad oameni inca cu credinta intru cel preaslavit.

  9. cassiopeea permalink
    03/03/2009 4:20 pm

    O Doamne! Mare e gradina Ta…. si multe misunatoare intransa! Deci fratilor… nu vreau sa scandalizez pe nimeni, dar v-ati pus vreodata problema ca Isus a fost primul mare feminist al istoriei (tinand cont ca pana la El specia masculina din acea perioada nu catadicsea sa se uite macar la femeie ca la o fiinta umana.. iar El practic i-a redat demnitatea!)? dar cuvantul lui Pavel din Epistole in care spunea ca in fata lui Dumnezeu nu mai exista nici grec, nici iudeu, nici barbat, nici femeie? Adica voi va imaginati ca Dumnezeu este la fel de ingust ca voi si ca se uita la acest gen de lucruri? Of… rugati-va in Duh si Adevar si Dumnezeu sa va deschida ochii.. pt ca voi credeti ca umblati in lumina, cand de fapt adevarul e altul…🙂 Si draga blogere (cel care ai scris acest „minunat” post).. vezi ca prin articole de genu’ smintesti lumea! De luat aminte!

    • 03/03/2009 11:18 pm

      Preacucernică roabă a lui Dumnezeu mărturisitoare întru Iisus feministul,

      Doresc să vin întru sprijinul postulatelor tale cu cîteva afirmaţii de real egalitarism între sexe protocronic demonstrate nu de Fiul Domnului – sunt prea nedemn să-i dau copy/paste – ci de Sf. Apostol Pavel, cu care am stat la cîteva beri la dreapta Tatălui şi care întru Domnul spunea cele de mai jos, în preabuna sa epistolă către Timotei, capitolul 2:

      11 mulier in silentio discat cum omni subiectione
      adică
      11. Femeia să se înveţe în linişte, cu toată ascultarea.
      adică
      mucles, ciocu’ mic, ta gueule, căci vocea ta, oricît de graţioasă, este nedemnă pentru urechile bărbatului.

      12 docere autem mulieri non permitto neque dominari in virum sed esse in silentio
      adică
      12. Nu îngăduiesc femeii nici să înveţe pe altul, nici să stăpânească pe bărbat, ci să stea liniştită.
      adică
      Sf.Pavel avea, fără îndoială, vorbe de dojană pentru supuşii fetişişti de mir şi smirnă, ori pentru păcătoasele roabe cu ADHD sau care mai îndrăzneau să spună „nu da cu sapa/toporul în mine, bărbate, că ţi-am făcut copii”. Şi e o dovadă inebranlabilă că femeia este înţeleaptă pentru că tace, foarte tare feministu’ ăsta de Pavel!

      13 Adam enim primus formatus est deinde Eva
      adică
      13. Căci Adam a fost zidit întâi, apoi Eva.
      adică
      Mare argument feminist: Pavel contrazice niţel păcătoasa noastră de gazdă Daniil Pravoslavnicul, cum că amîndoi, şi Adam şi Eva, fost-au zidiţi, şi numai ordinea apariţiei contează. Atenţie, cele din spate, ordinea, nu mărimea, şi nu gîndiţi întru păcat!

      14 et Adam non est seductus mulier autem seducta in praevaricatione fuit
      adică
      14. Şi nu Adam a fost amăgit, ci femeia, amăgită fiind, s-a făcut călcătoare de poruncă.
      adică
      Vegetarienele în general şi fructivorele în special sunt alese ale sorţii, căci hrănitu-s-au întîi cu mere. Iată, aşadar, cum acum două milenii Pavel lua apărarea actualelor trend-uri femeieşti şi enunţa paradigmele emancipării prin dietă.

      15 salvabitur autem per filiorum generationem si permanserint in fide et dilectione et sanctificatione cum sobrietate
      adică
      15. Dar ea se va mântui prin naştere de fii, dacă va stărui, cu înţelepciune, în credinţă, în iubire şi în sfinţenie.
      adică
      la făcut de fii să fie stăruitoare, adică să ia ceea ce-şi doreşte, cu cît mai mult, cu atît mai des, cu consecinţa enunţată în înţeleptu-i post de Daniil onor host.

      Cu aşa teze, o, cucernică, vin să-ţi întăresc spusele: Nu contează că eşti grec sau femeie. Dar asta numai în faţa lui Dumnezeu!

      Amin.

      Cu cucernice aprehensiuni,
      Din lumea celor drept-martiri,
      Sf. Baudolino.

      • Rebecca permalink
        05/03/2009 11:21 am

        Voi imi amintiti de puternicul Lucifer care graieste in chip intelept insa vorbele lui nu duc decat la pierzanie.Ma rog Domnului in acest Post sa starpeasca pe cei ca voi…niste rai si niste fameni..I’e rusine omenirii sa va spune voua oameni…

  10. balbeck permalink
    03/03/2009 10:44 pm

    Buna seara!Femeia e rea.Asa e.Vrea bani,vile,masini,firme,fara sa faca nimic.Asteapta totul de-a gata de la barbati.Niciodata nu va fi egala barbatului.S-o punem la cratita si in pat.Eventual cat mai multe in pat in acelasi timp.Altfel nu avem nevoie de femei.Eu de fapt doar in pat le folosesc,gatesc mai bine decat multe femei.

    • Rebecca permalink
      05/03/2009 11:22 am

      Nu stiu ce gen de femei ai intalnit pana acum insa mi-e mila de tine ca ai ajuns sa gandesti astfel…La urma urmei…femeia ii este barbatului ceea ce barbatul a reusit sa faca din ea si fiecare are femeia pe care o merita.Gandeste-te la asta!

  11. balbeck permalink
    03/03/2009 10:47 pm

    ps:ele mai cer si bani pentru serviciul pat…

  12. 04/03/2009 12:48 am

    E prima oara in viata mea cand am aflat de ce s-au inventat tampoanele. Cred ca e tot mana bisericii pe undeva ca pierdea un mare public tinta, nu?

    Dar oare tampoanele s-au inventat inainte sau dupa ce s-au inventat covoarele rosii?

  13. Ioan permalink
    04/03/2009 12:41 pm

    Biblia vorbeste bine, femeia ar trebui sa-si stie locul si sa nu se mai agite cu dreptul la egalitate. Rolul ei a fost bine definit de Dumnezeu la creatia ei, si anume ca barbatul sa nu se simta singur. Si pana la urma femeia a scos cuplul initial din Eden, deci la ce alte fapte bune sa ne putem astepta de la gandirea femeii? Ea trebuie sa-si asculte barbatul, sa-i fie companie in viata, nu sa se lase ispitita de vorbe spuse de limbi ascutite. Dar lucrul asta e valabil doar pentru cei ce traiesc cu Dumnezeu in suflet, pentru restul….legea junglei determina urmatorul lor pas.

  14. pizdetzulcelmare permalink
    04/03/2009 1:41 pm

    zOMFG!!111
    Vă rog, spuneţi-mi că acest blog e doar o farsă!

    • Fecioara Maria permalink
      04/03/2009 3:41 pm

      Cum sa fie o farsa, Pacatosule !!!

  15. raluca permalink
    04/03/2009 2:46 pm

    Stefania, tampoanele sunt inventiile Diavolului. Ce a lasat Domnu’, asa trebuie sa ramana. Daca vrea sa versi sange din tine, tu nu trebuie sa te impotrivesti, si sa faci voia Lui.
    Ai auzit de minuni? Sfanta Precurvitza Joana a picurat sange in perioada sa de spurcaciune, langa un copac uscat. Dupa 3 zile, precum domnu’ nostru Iisus Hristos a inviat, copacul a inflorit, si a dat rod frumos, roade dupa felul sau, si nu altfel. De atunci, copacul este cunoscut ca facator de minuni.
    Pelerinii se duc, si se freaca de coaja lui, sa scape de boli si cancere. Dar numai cei cu credinta dreapta si erecta, au parte de vindecare.

  16. Aquarius permalink
    04/03/2009 3:34 pm

    Frate ce texte pe tine!! Mai mare prostie ca asta n-am mai auzit in legaura cu femeia! Nu mai zice prostii ca unii poate te cred!!! Si sper ca e doar o gluma proasta blogul asta!

  17. adacabac permalink
    04/03/2009 3:38 pm

    Sunt socata! Nu pot sa cred ca vad intrebari in legatura cu ce a aparut prima data, tampoanele sau covoarele rosii!!! :))
    Asa-i romanu… „ciudat” sa-l denumim…

  18. Gaby permalink
    04/03/2009 6:48 pm

    Doamne, mare Ti-e gradina!

  19. 05/03/2009 1:50 am

    @adacabac
    cum ii romanul? creativ si inventiv ai zis?😛

  20. awo permalink
    05/03/2009 4:08 pm

    din acelasi ciclu cu tampoanele igienice, stiu sigur ca domnul a interzis si hartia igienica😀

    • raluca permalink
      06/03/2009 9:27 pm

      Da, hartia igienica nu este crestina, deci e impotriva Domnului. Cu ea te iriti, iti provoci placeri dracesti, si te smintesti.
      Pentru toti pe care ii incearca aceasta cumpana, recomand urmatoare rugaciune:

      „Rugaciune pentru a pastra ce e bun, dupa mancare”

      Doamne, ajuta un pacatos
      Cu dureri la stomac si burtos
      Sa dea afara ce e stricat
      Si sa ramane in el, ce e curat.

      Am mancat din bunatatile Tale
      Si ti-am adus slava, o, Sfintenie Mare
      Si ma rog, sa pastrezi pentru mine ce e bun
      Pacatosul de mine, bucurie Tie, iti spun.

      Trebuie doar sa ne rugam… destul face Tatal de Sus.

  21. Birbal permalink
    06/03/2009 9:20 pm

    E incredibil!!! Am atata treaba si ma tenteaza chestiunea asta de site si dupa cum zice si „eL” stau si ma intreb cata imaginatie poate avea cel care a conceput asa ceva. Deja imi doresc sa-l cunosc.
    Am citit de curand „Papesa Ioana” de Donna Wollfolk Cross, iar daca nu stiti despre ce e vorba, prezinta o poveste atribuita fictiunii dar plecata de la niste documente secretizate de mai marii bisericii. Actiunea se petrece undeva in secolul IX si da viata cu insufletire perioadei aceea in toata bogatia ei bizara, unde femeii ii erau interzise cunoasterea crezandu-se ca aceasta fiinta nu poate fi demna de asa ceva. Si totusi personajul prinicpal ajunge in functia de Papa unde si-a demonstrat priceperea si demnitatea dar numai dupa ce a stat ascunsa in haine de barbat pana in clipa mortii sale cand a fost descoperita. De aici se explica si anumite ritualuri reale ce au urmat in urma numirii in functiei de Papa, unde se verifica clar sexul respectivului.
    Bineinteles, o femeie este diferita de un barbat si este inzestrata cu ceea ce masculul nu detine si nu as vrea sa exemplific ca lista nu se mai sfarseste. Dupa ce am citit acel roman nu am crezut vreodata ca aceste idei au mai ramas si in ziua de azi si nu pot sa-mi inchipui ca cineva este atat de tembel si inchis la minte sa creada in ele.
    Noroc ca nu am atata timp la dispozitie sa-mi pierd cu prostiile de pe aici, ca as muri de ras.
    Numai bine!

  22. adrian permalink
    09/03/2009 12:46 pm

    mama,ce-am mai ras….tare frate,TARE RAUUUUUU DE TOT,NU ASA…

  23. birbals permalink
    09/03/2009 12:49 pm

    Da, chiar tare!!!
    Intrebarea mea este de ce si animalele au ciclu? Ele cu ce au gresit?

  24. adrian permalink
    09/03/2009 12:49 pm

    Daniil Pravoslavnic permalink

    Orice forma de sex este acceptata, atata vreme cat se petrece in tihna familiei, cu lumina stinsa, Cu Dumnezeu in minte si suflet si fara sa cautam iluzii desarte cum ar fi orgasmul. Si atata vreme cat samanta barbatului nu se pierde. Ea (samanta) ne-a fost data ca sa o trimitem in femeie. Prin care orificiu o plantam in ea este irelevant…………….frate,no offense dar tre’sa fii olecuta dus…pardon,dus rau’de tot:))))))))))))))))))))))))))))))))=)))))))frate….sa sustii asa ceva?”:)))si ce-are parinte sexul cu lumina aprinsa?:)))….si sexul cu ORGASM?:))te provoc la o discutie in contradictoriu sa vedem ce stii cu adevarat despre ceea ce numesti tu dumnezeu:))))ca esti haios rau tata…sau mai bine descrie-mi starea de nirvana;)

  25. adrian permalink
    09/03/2009 12:55 pm

    Daniil Pravoslavnic permalink

    Lanterna, bateriile (si electricitatea in general) sunt rezultate ale stiintei si cercetarii, care ne-au fost trimise de Satana ca sa ne indeparteze de Adevar. Noi, adevaratii credinciosi, ne luam lumina din Scriptura ziua si din lumanari noaptea. Orice forma de evoutie nu este pe placul Domnului caci iata, datorita evolutiei avem acum vapoare si trebuie sa-si imagineze alte forme de pedeapsa divina, deoarece un nou Potop ar fi inutil.

    frate,cum sa sustii asa ceva?:)))deci,nu pe bune,tre’sa ai muuulta imaginatie:)))…=)))))ma prapadesc de ras frate…:))!!!!!!cica orice forma de evolutie nu-i pe placul domnului:))?nu zau???vrei sa stagnam in propria noastra prostie asa cum faci tu?mi-e mila de cei care inca mai cred in povesti d-adormit copiii si de cei care se laasa indoctrinati si lasa biserica sa gandeasca pentru ei…chiar mi-e mila de oamenii astia:(

    • raluca permalink
      09/03/2009 1:11 pm

      Frate Adrian, robul Domnului, cuvintele de ocara nu-i plac Tatalui Ceresc. Mare greseala faci atunci cand arunci cu noroi peste invatatura Prealuminatului Daniil, care incearca, prin voia Domnului, sa ne indrepte spre adevarata credinta, precum un pastor bine cladit, frumos si batos.
      Un Sfant Parinte spunea:
      „Biserica este intrarea catre Rai. Noi trebuie sa mergem cu inima deschisa, capul plecat in cladirea Domnului, smeriti, si Duhul Sfant va pogora peste noi, cu slava si ocrotire.”

      Ma rog pentru tine Adrian, pentru iertarea pacatelor.
      „Rogu-te Doamne, da-i intelepciune robului tau Adrian, sa-ti simta iubirea Ta nemarginita. Amin. + ”
      Te sfatuiesc sa spui si tu aceste vorbe, pentru iertarea ta, si scoaterea de pe drumul ratacirii.

      Slava Tatalui, Fiului, Fecioarei Neincepute, Amin. +

  26. adrian permalink
    09/03/2009 1:05 pm

    animalele au ciclu pentru ca asa e firea naturii lor…mare lucru…dar sa spui ca exista pacate,astea-s cele mai mari cacaturi frate…no offense:)))…exista puritate…iubire,intelegere,compasiune pentru cei din jur…dar nimeni nu-ti porunceste sa faci nimic…NIMENI,NICIODATA…cele 10 porunci nu sunt porunci ci legaminte…aia-i cu totul altceva…sunt niste legi universale…da’ce sa-i explici boului care nu pricepe?da,sa nu ucizi,sa nu furi,la la la…pentru ca totul are nu revers in lumea asta pana la urma…si nu neaparat in sensul ca daca furi de la un om ceva altul te va fura pe tine…nu e obligatoriu asta…io cand eram mic si crede-ti-ma cand va zic…preferam sa ma fure si altul pe mine decat sa am acea mustrare de constiinta cum ca am luat un bun care de,nu era al meu:)))furasem un telefon mobil in-tra noua:))in rest,am fost baiat cuminte…deci,faptul ca am furat telefonul mobil al colegei mele s-a intors in faptul ca aveam o parerea de rau,ceea ce ce era cam nasol:))))dar n-am murit pan’ackum=))))))))))nu inca=)))))

  27. adrian permalink
    09/03/2009 1:39 pm

    raluco?biserica e intrarea catre rai???si daca biserica zice sa te dai cu capul de pereti trebuie sa o faci ca sa intri in rai?ia raspunde-mi?sunt sigur ca nu vei raspunde pentru ca faci parte dintre cei indoctrinati(daca-mi vei raspunde,m-as mira:))):)

    • 09/03/2009 4:49 pm

      biserica nu-ti va spune niciodata sa te dai cu capul de pereti? De ce sa-ti spuna asta? La ce ai auzit tu sa te-nvete rau sfintii parinti?
      Toate indemnurile sint ale Domnului transmise prin vocea preotilor care sint singurii curieri intre noi si ceruri. © Daniil Pravoslavnic

  28. adrian permalink
    09/03/2009 4:41 pm

    raluco,oamenii care au evoluat spiritual si au ajuns la iluminare nu au avut nici o fixatie cu biserica…:)nici iisus n-avea o fixatie anume cu crestinismul sau cu o religie….el a inteles ca fiecare om poate evolua spiritual daca doreste si asta si-a ales sa faca inainte sa vina pe pamant…poti si u sa evoluezi spiritual(sau ti se pare o blasfemie cum ca si tu ai putea ajunge la starea de iluminare spirituala,sau ma rog sfanta,cum vrei tu sa-i spui)daca e o blasfemie atunci te invit sa citesti si sa analizezi(si asta e valabil nu doar pentru tine ci pentru toti care citesc asta)ce a zis iisus hristos al vostru crestinilor,ca tot ce a facut el putem face si noi;a zis pentru toti prostii:tot ce am facut EU puteti face si voi,BA MAI MULT…hai,sa intre in discutie cu mine cineva daca il tine,ca in general toti dati bir cu fugitii,hai,curaj dragilor

    • raluca permalink
      09/03/2009 5:09 pm

      Frate Adrian, ma rog pentru tine Domnului sa te lumineze.
      Evolutia spirituala se poate face NUMAI urmand calea Tatalui din Cer, invatatura Lui, transmisa de Sfintii Parinti (precum Prealuminatul Daniil, din a carui parohie fac parte).
      Iisus a fost intaiul Sfant Parinte, fiind numit Invatatorul. Vorbele sale divine au fost scrise in Biblie. Religia care respecta cel mai bine aceste invataturi, este religia crestin ortodoxa.
      Multi credinciosi au murit pentru a apara aceste invataturi. De-abia acestia au ajuns la iluminare spirituala desavarsita.

      „tot ce am facut EU puteti face si voi,BA MAI MULT”
      Ca sa vorbesc in limbajul tau indracit, cu vorbe spurcate, tot ce a facut Iisus e doar o mica parte din puterea divina, fiind o varianta Demo / Trial a Programului Divin. Pentru versiunea Full, trebuie sa te rogi si sa tii post. Codul de activare il primesti la intrarea in Rai.

      + Doamne arunca din mintea mea gandurile pacatoase. Amin +

    • metalshrine permalink
      21/05/2009 2:15 am

      „nici iisus n-avea o fixatie anume cu crestinismul” la faza asta chiar te-ai intrecut pe tine insuti. Felicitari !

  29. solo yo permalink
    09/03/2009 4:58 pm

    deci raluca este o buna crestina care vrrea mantuirea ci nu moartea pacatosului de tine ADRIANE,nu stiu daca este acum pe site-ul acesta crestin ortodox, sau este intr-una din multele ei ore de rugaciune,asa ca imi permit sa iti raspund yo in locul ei ce zic sfintii parinti e bine sa si faci ca ei sunt in comuniune cu dumnezeul nostru ortodox,iar biserica este sfanta,deci sfatul meu este sa nu mai comiti blasfemii sa mergi la biserica sa te spovedesti la un sfant parinte si sa iti iei penitenta pe care sfintia sa ti-o va da.prin matanii ragaciuni si post te vei elibera de satana.si sa nu uiti de zeciuiala;

    • birbals permalink
      09/03/2009 5:19 pm

      Aceleasi raspunusuri banale si incoerente de parca sunteti setati toti pe aceasi placa . Ce spune Adrian si ce raspundeti voi.
      Apropo Raluca daca tot te bati cu pumnul in piept in asemenea discutii inseamna ca esti de acord cu acest articol, unde ne invata ca femeia a fost creeata ca „un animal de companie”. Atunci te intreb cum te poti implica in asemenea discutii?
      E trist sa vezi cand vezi populatia ca se indobitoceste pe zi ce trece si prefera sa creada cu tarie in anumite principii expuse fara logica in loc sa-si puna creierul la contributie si sa creeze ceva util lui si omenirii.

      • SSSS permalink
        09/03/2009 5:24 pm

        Ce nu ti se pare tie asa logic in a da 100 de E sfintului parinte paroh ca sa ti se ierte pacatele?

  30. lavi permalink
    11/03/2009 8:45 pm

    deocamdata doar ca vizitator accidental, impatimit de aici incolo, cu voia domnului vreau sa va spun ca sinteti geniali. cautam de ceva vreme umor de calitate si siteul vostru corespunde perfect.

    • 11/03/2009 8:49 pm

      Bravo crestine. Fii binevenit printre noi. Calea cea dreapta ti se va deschide de acum in fata mult mai luminoasa.😐

      • lavi permalink
        11/03/2009 8:58 pm

        nu am nici cel mai mic dubiu. si acum lasa-ma sa purced la intelegerea vorbei domnului, prin citirea si celorlalte lectii si pilde date aici de catre cuviiosul si preafericitul Daniil Pravoslavnic . si Domnul sa vegheze si sa il ajute pe cel mai fericit dintre sclavii Lui sa ne mai incinte cu multe alte asemenea invataturi.

  31. Adrian permalink
    16/05/2009 1:15 am

    Universul a fost creat in 6 zile? Nu, a fost creat in Mult Mai Putin (Zece la Minus PatruzecisiTrei Secunde), si de o Forta Imensa, ceva de neinchipuit pentru oamenii ce au scris in vechile timpuri, dar pe care noi acum o numim Forta Haosului, sau Preasfanta Intamplare, sau Pacatosul Diavol

Comentariile sunt închise.

%d blogeri au apreciat asta: