Skip to content

Feng Shui

05/03/2009

Articol mutat definitv aici: Feng Shui

74 comentarii
  1. editheraven permalink
    05/03/2009 8:36 am

    „Sufrageria este camera în care Bunul Creştin îşi petrece partea din zi în care stă acasă. Mare atenţie unde puneţi vitrina cu bibelouri! Aceasta trebuie să aibă spatele acoperit cu oglindă şi trebuie pusă la peretele opus televizorului. Avantajele sunt multiple: ştiut fiind că televizorul este una din armele Satanei, oglinda din spatele vitrinei trimite Diavolul înapoi în televizor, apoi acesta iese şi se loveşte iar de oglindă care îl trimite înapoi şi tot aşa.” mama frate:))

  2. 05/03/2009 9:30 am

    Parinte Daniil, ce facem cand avem o plasma? Pentru ca Satana din plasma este mult mai puternic decat Satana dintr-un tub catodic. Eu ma gandeam sa pun niste legaturi de usturoi. O fi bine, Sfinte parinte?

    • 05/03/2009 9:54 am

      E foarte bine cu usturoi, fiule. Usturoiul este bun la plasma si LCD, dar nu merge daca ai HDTV. La HDTV trebuie pus usturoi si in vitrina printre bibelouri, ca intra Satana la rezolutie mult mai mare.

      • gutuia_fiarta permalink
        05/03/2009 5:07 pm

        habar n-am cine ai putea fi, dar tin sa spun si eu (desi au zis-o deja multi multi altii) ca blogu e unul din cele mai tampite si cele mai tari in acelasi timp pe care le-am citit. Daca esti popa, bravo omule ca ti-ai folosit cunostintele sa calci in picioare dogmele crestine. Daca n-ai treaba cu biserica, again, braaaavooo ca ai reusit sa scoti ceva atat de inteligent.

  3. Paraschev Haralambie permalink
    05/03/2009 10:08 am

    Parinte Daniil, desi am urmat intocmai sfaturile de mai sus, m-am lovit de o problema la montarea pestelui de sticla pe LCD: partea de sus este curba si nu il pot pune. Mileul l-am atarnat jumatate peste ecran, jumatate peste gaurile de aerisire, dar cu pestele nu stiu cum sa procedez. Fara ajutor Divin sunt pierdut, va rog sa-mi dati un sfat, cum sa procedez pentru a monta pestele de sticla pe LCD? Si daca LCD-ul este FullHD cam cat usturoi ar trebui sa pun in jurul lui? Ajung doua funii sau trebuie mai mult pentru a opri Satana FullHD?

    • 05/03/2009 10:14 am

      Pestele poate fi legat de lcd, daca partea de sus nu il poate sustine. Deci in cazuri extreme cum este acesta, pozitia lui sub televizor e iertata. Cat despre usturoi, ca sa nu cadem in calcule matematice prea complicate gen cat usturoi per rezolutie si diagonala, cel mai simplu este asa: la LCD normala rama trebuie inconjurata o data cu usturoi, la fullHD de doua ori.

  4. skobu' permalink
    05/03/2009 10:29 am

    Toate bune, parinte, da’ cum ramane cu camerele cu mai mult de 4 pereti sau camerele cu pereti rotunjiti? Dar geamurile? Mari sau mici? Termopane sau nu? Sau cu mai multe randuri de sticla? Gaz de-ala diavolesc (argon, parca) e voie sa bagam in termopan? Da’ geam de-ala rotund e bine? Si pe geam ce pun? Perdele cu model, jaluzele moderne, hartie de ambalat?
    Si becul, ala lucru important: cu filament sau economizator? Maret candelabru cu multe brate sau frumoase spoturi cromate? Ori mai bine lumanari si faclii? Ma gandesc ca pe faclii as mai putea presara din cand in cand niste tamaie…

    • 05/03/2009 10:39 am

      In camerele cu mai multi pereti sau cu pereti rotunjiti, unde nu este posibila asezarea vitrinei in fata televizorului si paralel cu el, putem apela la redirectionarea Satanei prin oglinzi asezate intelept, astfel incat sa il zapaceasca de cap si sa se duca singur inapoi in televizor cand cedeaza nervos. Dumnezeu iti va desena schema oglinzilor daca te rogi cu sufletul curat. In cazul in care oglinzile sunt prea scumpe, merge si cu CD-uri. Acestea din urma mai au si avantajul ca atunci cand nu esti acasa le poti scoate si atarna de oglinda retrovizoare ca sa nu te prina radarul.

      Termopanele sunt bune daca lipim pe ele autocolante cu scene din Biblie sau daca gasim un producator de termopane care in loc de geam pune vitralii. Becuri nu ne trebuie, sfanta lumanare ar trebui sa ne fie de ajuns.

  5. dorin permalink
    05/03/2009 10:54 am

    N-am inteles unde tre sa plantez calculatorul in sufragerie.. ca nu ma mai lasa sotia cu el in dormitor. Si daca trebuie mileu pe monitor. Peste de sticla n-am.. in schimb am o broasca testoasa, sau o piatra de mina.. Am vazut eu cand eram mic ca se pune si piatra de mina.. Si la bunica acasa.. am vazut un tub de Gerovital pe televizor. Asta nu semnifica nimic?

  6. 05/03/2009 11:07 am

    La mine s-a rezolvat mult mai simplu problema, ca am antena satelit si cu oglinda montata in fata tv-ului satana e expulzat direct in eter cu o probabilitate foarte mica sa mai revina in antena mea. ;))
    Problema mare am observat-o insa in locuintele crestinilor care netinind cont de tainele fengşuiului ortodox şi-au montat in casa si mai ales in sufragerii pe tavan tot felul de simboluri necurate din ipsos. Ţurţuri din ipsos pe tavan, flori din ipsos la baza lustrei etc.
    Ăsta clar e luru rau, că lucrarile diavolesti din ipsos sint facute ca sa-l opreasca pe satana cind fluctueaza intre tv. si oglinda si sa aiba sansa sa ramina in sufrageria cre(ş)tinului.😐

    • dorin permalink
      05/03/2009 11:27 am

      vezi cum pacatuiesti?.. turtzurii aia sint stalactite.. si au un rol deosebit in reamintirea trecutului din pestera..

  7. 05/03/2009 11:31 am

    Am ras de m-am cracanat citind aberatiile de aici …
    Acuma o intrebare … ce zice Daniil asta e la misto sau chiar crede ce zice? Sau cineva ar trebui sa-l creada?

    • Buuuff !! permalink
      05/03/2009 2:01 pm

      Nu cred ca ar trebui sa iei in deradere afirmatiile preafericitului Daniil. Nu inteleg ce te-ar face sa crezi ca scopul preafericitului e sa faca misto.. E drept ca afirmatiile sale cheama spre traditie si vechea oranduire; dar aceasta e un lucru bun, deoarece poti vedea si tu azi, cum generatiile ce vin cad prada satanei.
      Eu, personal, de cand citesc zilnic articolele sale (ca locuiam candva langa el, si atunci citeam direct de pe piatra[ca nu era internet pe atunci]), o duc mult mai bine.
      Sper sa gasesti calea, tinere..

  8. 05/03/2009 11:46 am

    părinte, vin şi eu ca oiţa domnului (în blană de lup) să vă întreb un lucru: CD playerul e tot unealtă a Satanei? Dar aspiratorul care-şi suge singur firul de alimentare, deci putem zice că realizează un act de onanie? şi dacă da, cum îl exorcizăm pe Satana din aceste obiecte păgâne?

    • 05/03/2009 11:51 am

      Oricine sau orice isi suge singur trebuie batut cu parul din lemn de nuc, asta e clar. Ca sa nu se strice insa, merge si daca e invelit in calendarul ortodox pe anul in curs. Valabil si pentru cd player.

  9. 05/03/2009 12:07 pm

    O metoda si mai buna de a apostola este atunci cand un bun vecin crestin bate cuie exact in peretele de la capul tau, unde dormi, la ora 9 dimineata intr-o zi in care nu ai serviciu. Cu aceasta ocazie incepi sa asculti muzica crestina cu sonorul la maxim si el va incerca sa sincronizeze bataile cu basul melodiei.

    Bormasina e recomandata doar pentru orele mai mici, gen 6-7, in zilele in care ai serviciu si ai uitat sa-ti pui telefonul la incarcat. Astfel, burghiul tine loc de desteptator… mai ales atunci cand ai anumite vise romantice induse de cel necurat….

  10. admin permalink
    05/03/2009 12:30 pm

    acest site este ANTI-ORTODOX. Este batjocoritor !!! Rusine sa-ti fie !

    • 05/03/2009 12:43 pm

      Daca acest site este anti ortodox inseamna ca ACATISTUL MAICII DOMNULUI PANTANASSA VINDECATOAREA DE CANCER frizeaza domeniul penalului si nu are nimic comun cu iubirea aproapelui, de vreme ce incearca sa extermine bolnavii de cancer creduli, bagandu-le in cap ideea ca se pot vindeca prin post si rugaciune, cand orice om normal stie ca un bolnav de cancer are nevoie de alimentatie echilibrata.

      Sa-ti mai spun despre femeiaortodoxa.ro care invata mamele sa nu isi duca la scoala copiii? sau despre sfaturiortodoxe.ro pe care daca il citeste cineva mai slab de inger isi poate pierde si ultima putere se a se bucura ca e viu?

      Nu am de ce sa imi fie rusine. Nu fac nimic altceva decat sa subliniez ce ii invatati pe oameni, in forma nediluata de texte si elucubratii.

      • admin permalink
        05/03/2009 12:53 pm

        Eu te sfatui sa ai un pic de frica de Dumnezeu !

        • 05/03/2009 1:10 pm

          @admin: De ce sa-mi fie frica? Pentru ca mi se pare batjocoritor sa obligi copii de alte religii sa participe la cursuri de ortodoxie? Pentru ca mi se pare abuziv sa profiti de pe urma slabiciunilor, saraciei fizice sau psihice si necazurilor oamenilor? Pentru ca mi se pare criminal sa le spui ca rugaciunea le vindeca bolile, nu medicii? Pentru ca mi se pare nesimtit sa determini niste sarmani sa se imprumute pentru ca nu le ingropi mortii daca nu iti dau cat vrei?

          Daca exista Dumnezeu, ma judeca dupa ce fac si cum imi tratez semenii. Si tare mi-e ca daca exista, il va alege pe cel care-si ajuta semenii fara sa le ceara ceva, nu pe cel care le ia banii, le blocheaza accesul spre sanatate si cunoastere si incearca sa-i tina in bezna nestiintei. Cu alte cuvinte, intre un ateu care nu a facut rau nimanui si un crestin care ia ultimul ban al aproapelui sau il baga in datorii ca sa-i ingroape mama, sunt convins ca ateul va ajunge in rai. Sau, ca sa-ti spun mai pe intelesul tau, te sfatuiesc sa-ti citesti biblia mai cu bagare de seama:

          Epistola către Romani a Sfântului Apostol Pavel 2:13-16
          13. Fiindcă nu cei ce aud legea sunt drepţi la Dumnezeu, ci cei ce împlinesc legea vor fi îndreptaţi.
          14. Căci, când păgânii care nu au lege, din fire fac ale legii, aceştia, neavând lege, îşi sunt loruşi lege,

      • Andreiutza permalink
        05/03/2009 1:53 pm

        Parinte, mare durere pricinuitu-mi-ai in ziua aceasta, caci cine ar fi crezut ca in lumea noastra preacinstit ortodoxa se pot citi, in marea ograda a internetului, lucruri cum sunt pre sfaturiortodoxe.com. Crezut-am ca sunt frati intru credinta matale dar mai mare inselaciune nu se poate. Parinte, fa bine si propovaduieste un nou indreptar al credinciosului ortodox, care sa inceapa cu porunca intrutot folositoare: „Nu te lasa spalat pe creier”.

        http://www.sfaturiortodoxe.ro/avortul/parintele-arsenie-papacioc-avort-anticonceptionale-canonisirea-femeilor-pruncii.htm

        „Consider că acest păcat este printre cele mai mari păcate posibile. Mi-am zis în sinea mea – motivat – că a ucide un copil în pântece e mult mai grav decât a omorî un om botezat. Mai întâi de toate, acest copil e autonom. Mama care îl poartă în pântece n-are drept asupra vietii lui. El e, fără discutie, liber să crească fără alt stăpân decât Dumnezeu. Si-apoi, în marile planuri ale lui Dumnezeu, acest fapt se transformă într-un fel de fraudă conjugală, urmată de ucidere. Dumnezeu, în planurile Lui, unde putea să asigure cresterea fătului mai bine ca în pântece de mamă?!

        S-a constatat, de când e lumea, cât de iubitoare este mama pentru pruncul ei. Am avut ocazia, la o mânăstire mare pe care o conduceam – Slatina, în Bucovina -, să mă duc odată către stâna mânăstirii. Si pe când mă apropiam, am auzit câinii lătrând puternic lângă un tufis din pădure. Cum m-au văzut pe mine că vin, băteau si mai tare. M-am apropiat; si ce credeti că era acolo? O lupoaică îsi apăra doi pui cu o îndârjire nemaipomenită. Acest lucru mi-a folosit si, sigur, mi-a fost usor să fac legătura cu sentimentele mamei pentru apărarea puiului. Cu cât mă apropiam, câinii îndrăzneau si mai tare. În cele din urmă, lupoaica a luat unul din pui în gură si a fugit, iar pe celălalt l-am luat eu si l-am dus la muzeu. Mi-am zis atunci: uite cât de jertfitoare este o mamă pentru puii ei!

        Se mai stie că lupoaicele alăptează copii de oameni; ” ………………………………………………….

        :((((((((((((((((

        Cit despre sfaturile Feng-Shui, parinte Daniil, propovaduieste matale ca una singura icoana sa puna credinciosul in casa, una singura e suficienta (si inca) , ca altfel se marunteste credinta in prea multe parti, si cu cit mai multe icoane, cruciulite, candele sunt la vedere, cu atit se imputineaza credinta din suflet, carele se duce in qi-ul din feng-shui si nu la sufletul prea credinciosului.
        Amin.

    • raluca permalink
      05/03/2009 1:13 pm

      De mica roaba, dorm cu icoana lui Hristos sub perna, pentru a visa frumos. Asa, Domnu’ m-a ferit de pacate, si toata viata am avut blana pufoasa si alba, ca o oaie preacucernica ce sunt.
      Precizez ca am peretii tapetati cu postere infatisand pe Iisus, Maica Neinfruptata, si haita de Apostoli.
      In colturi, am usturoi si sare, pentru a alunga dracii care doresc sa patrunda printre crapaturile peretilor. Langa peretele dinspre Rasarit, se intind pe un metru patrat, coji de nuci, folosite ca sprijin pentru rugaciune.
      Aproape tot imi merge minunat in viata. Nici un barbat nu s-a atins de mine, Hristos fiind singurul din viata mea, pentru totdeauna. Ba chiar fug de mine, simtind prezenta spiritului sau di(n)vin.
      Bani nu prea am, pentru ca nu e nevoie. Tot ce trebuie, imi da Cel de Sus. Tin se precizez ca stau la ultimul etaj, asa ca se exclude posibilitatea sa apara confuzia cu vecinul de sus. Acoperisul a fost luat de furtuna, din mila Domnului, pentru ca asa a fost voia Sa. Unii vecini indraciti, au incercat sa il refaca, dar toti au alunecat, si au murit. Atunci, mi-am dat seama ca aceasta e Voia Sa, sa ma bata ploaia de fiecare data, si sa-mi aduc aminte de cele sfinte.
      Parinte Daniil Pravoslavnic, buda este o problema foarte serioasa. Crestinii din ziua de azi arunca ce li se pare nepotrivit, rup din trupul lor, si dau pe canalele cu apa. Diavolul ii pune sa arunce din trupul lor, din corpul lor, mancare frumos procesata, si lichide, prin diferite orificii. Asta e mare PACAT!
      Un bun crestin, trebuie sa aiba grija de corpul sau, si sa il tina intreg, fara a rupe din acesta, pentru ca ne pierdem Mantuirea.
      Pacatosilor, robilor, Dumnezeu sa va ajute in Postul cel Mare! Amin.

    • pentru fanatici permalink
      05/03/2009 3:47 pm

      @admin: nu as fi de acord cu un blog „ateic”, pentru ca fiecare are dreptul sa-si pastreze credinta dupa propriile convingeri si ce i se potriveste – si nimeni nu ar avea dreptul sa sa opuna acestui lucru (nici macar ortodoxismul -chiar daca apartin).
      Personal, cred in Dumnezeu si tocmai asta presupune ca toti oamenii sunt egali intre ei, au dreptul sa decida si nu ar trebui sa fie ogligati sau condusi fortat de „SEMENI”.
      Cine poate fi astazi de acord ca „a ucide un „dusman al crucii nu e crima ci calea catre rai; sau ca musulmanii nu sunt oameni, ci demoni [Cruciada I – papa]; sau „deux vox ! ” si ‘facem’ ORICE (incepand de la canibalism, violuri si crime si ajungand la furt si jaf) = si e okay in ochii Domnului😉 [‘knights templar’] ? Si totusi cat de diferit e astazi ? cand OAMENI, vin tot cu idei proprii spuse „prin inspiratie divina” ! – de ce nu as putea eu, sau tu face acelasi lucru ? E oare corect ?.
      De aceea nu mi-i se pare cu nimic gresit blogul acesta – si daca ai citit atent printre subtilitati, ai observat ca nu se ataca in NICIUNUL dintre articole credinta in sine, ci oamenii, acei auto-intitulati „alesi”. Care fac proiectia propriilor ganduri in mintiile acelora fata de care ar trebui sa fie aproape [ o situatie OARECUm asemanatoare cu politica – in care dreptul castigat te „ridica” de la rangul de „simplu om” ].

      Nu vad glumele „parintelui” ca fiind o amenintare la ceea ce inseamna credinta (deoarece, m-ar deranja si pe mine..); insa sunt o amenintare la o GRAMADA de anomalii intalnite PREA des in Romania – nu e normal !!

    • 05/03/2009 6:06 pm

      @admin

      Stimabile… efervescentule… iluminatule… cine ti-a dat acces la internet?
      Daca Preacuviosul pofteste sa o sodomizeze si pe Fecioara Maria pe acest blog, este liber s-o faca. Dar nu o s-o faca, pentru ca el este devotat Sfantului Duh si deci nu i-ar pricinui vreun dram de rau neprihanitei Maria.
      Preacuviosule Daniel, nu esti deloc anti-ortodox, ci doar pro-OM, ceea ce-i mult mai important decat mancatul painii cu apa si autoflagelarea pe motiv ca esti neinsemnat comparativ cu o zeitate care produce copii din virgine ce merg pe apa.
      Dar daca Sfantul Duh are bunavointa sa iti dea harul de a transforma apa in vin, promit sa ma pastrez pentru tine si sa te iau de sot.
      Semneaza Sfanta Duh…

    • sfantasilvialaguraslobozita permalink
      05/03/2009 7:41 pm

      bre admine, ramai tu cu frica de Omu’ Invizibil ce te vede ce face pe strada, sub cearsaf (sau in baia chiliei), chiar si in gand, si lasa-ne pe noi, cei fara Supraveghetori, si care nu avem frica sa facem ce vrem….sa facem ce vrem. Ar trebui sa imi fie mila de cei ca tine, limitati de o carte scrisa de niste jupani acum mai mult de 2mii de ani, insa in lumea mea mila nu e rasplatita cu nimic. Daca lumea ta e guvernata de acest Administrator de suflete, invizibil si intangibil, eu nu pot sa te numesc decat schizofren. Lumea mea e guvernata de Quarci, Leptoni si Bosoni, iar drumul de la particule elementare la Lumea din ziua de astazi de pe planeta Pamant, Sistemul Solar, Galaxia Calea Lactee, superclusterul Virgo a avut loc in 14 miliarde ani si oleaca, si a lasat multe dovezi ce le poti ATINGE!! in muzee, eventual laboratoare. Logica din creatia matale ca omul o aparut din pamant suflat e cam lipsa, in schimb o poti gasi in religia egipteana veche: http://www.aldokkan.com/religion/creation.htm . Khnum e un zeu ce printre altele are ca hobby olaritul, si intr-o zi a luat pamant si a facut omul , si i-a dat si suflare…ce original, si mitul e dinaintea lui Moise, primul om ce o scris primele texte in cartea matale, dupa ce a fost educat in egipt, ca fiu a lui Ramses al 3-lea. Asadar, crezi mult si bine in povesti si basme de acum 4mii de ani, insa vad ca folosesti tehnologie din secolul acesta, al tehnologiei si teoriei evolutiei..vaivaivai, mai bine faci audienta la presedinte, iti iei oamenii tai si te duci in desert fiind calauzit de prima cometa/meteorit ce o s-o vezi pe cer.

      • pentru fanatici permalink
        05/03/2009 8:15 pm

        wooowww ! cat patos ! :O – tu esti la fel ca si admin, insa in directia opusa (si probabil cu vreo 7 ani mai tanara). Ar fi o discutie TOTAL inutila in care oricum, nu o sa intru insa nush .. poate nu ar trebui sa privim absurd si fanatic in NICI o directie.. Cat despre stiinta.. daca te-ai uitat cat de cat (MACAR la ceva… documentare) ..o sa vezi ca stiinta nu neaga sau se opune existentei divine (dupa cum nici una din teorii nu a fost dovedita – alte teorii vin cu ALTE idei .. macar ideea crestinismului ramane aceeasi [ si recunosc …PROBABIL eronate toate]. Altfel in idei mai ‘adanci’, fizica cuantica ar explica existenta unei deitati; norul lui Moise, era un vulcan defapt (si da ! sa datat si a existat) etc… Desigur asta nu presupune nimic … zic doar ca fanatismul asta ..ingusteaza… indiferent de directie.

      • raluca permalink
        05/03/2009 8:27 pm

        Prin tehnologie, Diavolul ne indeparteaza de Ielohim(Dumnezeu), si ne atrage spre Iad.
        Sistem Solar, quarci, leptoni? Cuvinte dracesti, care te duc spre pierzanie. Pamantul e plat, cu ceruri in 9 straturi, care sunt tari (da, ati citit bine), si iad sub el.
        Aici vedeti totul: http://img24.imageshack.us/img24/5670/hipparchusqc7.jpg

        Ma rog pentru rataciti! Slava Tatalui, Fiului, Maicii si Bunicului! Amin.

      • sfantasilvialaguraslobozita permalink
        06/03/2009 12:30 am

        pt domnu @pentru fanatici.
        m-am saturat de oameni care una doua baga scuza: „sunt oameni de stiinta care cred in dumnezeu” asta nu e dovada a existentei, caci la fel pot zice ca „sunt oameni de stiinta ce nu cred in dumnezeu” iar in afara, crestinii cercetatori stiintifici ce au fost dati afara din universitati pt ca nu erau de acord cu evolutia ci cu creatia nu sunt pt mine „oameni de stiinta”; tot ei acuma dau in judecata universitatile.

        ai vazut si tu un documentar pe NG despre moise si acuma te apuci sa dai la oameni sfaturi sa se uite la documentare.
        1.documentarele sunt bune de vizionat (discovery,NG, horizon, bbc) insa apoi trebe sa iei sa cauti sa vezi ca poate nu tot ce e la TV e adevarat sau demonstrat, e „mass emdia” totusi.
        2.de unde stii ca nu am vazut documentare? is un user vechi si cu ratie „excelenta” pe http://www.mvgroup.org si asta cam spune tot.

        Acuma de la mine, Sfanta Silvia pt ceia care baga ca stiinta merge mana in mana cu Dumnezeu, luati cetire:
        Ce stim de la stiinta:
        1-universul o fost creat printr-o „explozie” de materie numita Bigbang acum 14miliarde si ceva de ani.
        2-inaintea BigBangului nu se stie demonstrabil ce a fost, is doar cateva teorii nedemosntrabile momentan, printre care „universul nostru ar fi separat de alte universe de catre o alta dimensiune spatiala, iar cand 2 universe se „ating” se produce un transfer puternic de energie si masa, ce e posibil a da nastere unui big bang..o explozie de materie printr-un punct dintr-un univers plin de materie , in altul saracit, ramas numai cu fasii de dark matter condensate”(teorie aparuta prin ianuarie 2009)

        Ce stim de la religiile Abrahamice(Iudaism, Crestinism, Islamism) :
        1- Elohim/Dumnezeu/Allah o creat lumea din neand, intai separand ceruld e pamant, apoi aparand apa, blabla, la urma omu creat din pamant. Islamistii zic ca intai o creat Allah alte fiinte din foc, djinnii, si apoi o creat alte fiinte din pamant, omul.
        2-inaintea Creatiei nu a fost nimic.

        Ce stim din religia Egipteana:
        1-is vreo 4 mituri majore de cratie, ba la inceput Khnum s-a creat rostindu-se, altele ca Amun a aparut fiind rodul masturbarii lui, altele ca RA a aprut din neand. La toate cam dupa aceea s-a creat cerul(Nut) si pamantul(Geb), fiul lor apa/umiditatea (Shu), apoi din ape a aprut un petic de pamant(Benu) unde a crescut viata, si Khnum a facut din lut om, si i-a dat suflare. (khnum ca substantiv tot suflare inseamna)

        Ce stim de la Nordici:
        -gheata ce curgea din Niflheim s-a unit/atins cu flacarile din Muspelheim, a aparut vidul Ginungagap ce a expulzat materia. La inceput a fost o vaca Audhumla si un gigant Ymir. mai tarziu au aparut 3 frati Odin, Vi si Vili ce au ucis gigantul, din el au facut lumea si oceanele, iar Odin dintr-un copac a sculptat un om, Vi i-a dat suflu si Vili i-a dat viata.

        Ce stim din restu religiilor:
        -din nimic a aparut o zeitate principala, care a creat totul, iar la urma o creat omul din pamant/rod al pamantului

        Daca crezi putin in stiinta, insa ai unele intrebari neraspunse, unele chestii ce nu le intelegi, nu trebuie neaparat sa dai numele de Dumnezeu la orice nu stii sau nu iti explici. Cum necunoscutului dai numele unui zeu principal dintr-o religie din cele multe, doar de dragul ca ai fost nascut in religia cutare, si de frica de „ca poate exista si ard apoi” asa poti sa apelezi la logica, la rabdare, la inteligenta , mai studiezi mult tare, si poate ca gasesti raspunsul logic la intrebare.
        Momentan proprietatile lui Dumnezeu (asa cum le gasim in biblia crestina) sunt:
        -a creat lumea din cuvant
        -a creat omul din pamant

        Momentan stiinta da o explicatie mai ok
        – lumea (planeta noastra) s-a creat odata cu explozia unei supernove, dupa perioada de reionizare a universului, ne-am adunat din mai multe roci ce aveau o orbita comuna in jurul stelei principale (Soarele), cometele(niste chestii ce contin gheata) din norul Oort au bombardat panatul tanar mult timp, fapt care i-a adus destula gheata si materie „organica” (in sensul de compusi carbonici). Datorita radiatiilor acesti compusi carbonici s-au asimilat in aminoacizi, niste proteine. Aminoacizii datorita altor factori de mediu s-au transformat in niste Archeae primitive, ce au evoluat, (au devenit mai complecsi) in bacterii. bacetriile au format lanturi intregi de bacterii, numite alge brune, au mancat FeO2-ul de pe suprafata pamantului , apoi au „gasit” procesul chimic de fotosinteza si au evoluat in alge verzi, care, datorita la 3milione de ani de respirat CO2 au format destul O2 incat sa existe o atmosfera mai diversa, apoi O3 (ozon) ce a aparat de radiatii UV planeta. Astfel viata care era imuna la radiatii acum nemaiavandu-le s-a adaptat la alt mediu si a inceput evolutia eukaryotelor ce au dus la plantele si animalele din ziua de azi. Omul este unul din animalele aparute acum 20mil ani, si ne tragem din echinodermate(cum is castravetii de mare si alte animale „gelatinoase” insa cu nothocord. din echinodermate->urochordate(aphioxus)->primele chordate(pestii placodermi/ostracodermi)->crossopterygii(formele de tranzitie de la peste la tetrapod)->seimouryamorphe(tranzitie de la amfibian la amniot)->synapside(reptile cu sange cald)->multituberculate(primele mamifere)->purgatorius(stramosul primatelor)->pongide(maimute fara coada precum gorila, cimpanzeul, urangutanul, omul) si apoi omul.

        eh…ce am scris mai sus mi se pare o explicatie mai logica fata de „omul a fost facut din tarana si suflata viata pe el si e diferit de alte animale (printre care gorilele)” asadar…de ce Dumnezeu?

  11. 05/03/2009 1:29 pm

    bine punctat parinte. nota 10 cu steluta de la mine.

  12. Vasile permalink
    05/03/2009 1:35 pm

    Bah admin! Sa sti ca misiunea lu Daniil da roade. Prin simplu fapt ca pui suflet la ce a scrie el aici, demonstrezi cat de inapoiat esti tu si toti care inca cred in invataturile bIBLIEI. Tot respectul Daniil! Keep up the good work with this blog! Cate un asemenea articol pe zi iti face ziua de munca la birou sa treaca mai repede.

    • 05/03/2009 9:44 pm

      Sigur ca-ti face ziua mai frumoasa, dar eu si colega Nuka radem de ne stricam si intrerupem activitatea muncitoareasca… :))

  13. Cris permalink
    05/03/2009 1:48 pm

    „Mai mult, astfel trezim şi vecinii, lucru care poate fi comparat oarecum cu munca de apostolat. În lipsa unui cocos este bună şi o bormaşină.” Preasfinte, bucata asta m-a inspirat in duh; mi-au dat lacrimile de emotie gandindu-ma la corul evlavios de dragoste frateasca, la binecuvantarile asupra tuturor stramosilor „adevaratului crestin”, mergand pe linie directa pana la Adam (si mai departe…). O, ce bucurie! Cantarea Cantarilor in zori de zi, inaltata cu tarie spre cele patru colturi ale lumii, spre mare mangaiere sufleteasca a urechii divine…

  14. 05/03/2009 1:52 pm

    mie cel mai mult imi place Luca 11:33😀

  15. Cuviosul Chaplin permalink
    05/03/2009 2:08 pm

    ce ma fac, parinte, ca io ma uit online la tv si numai la meciuri, deci pe calculator. mi’e tare teama ca o sa ma cotropeasca satan si legiunile sale. ma gandeam ca daca o sa’mi pun un wallpaper cu pesti si screensaver cu cina cea de taina, ma ajuta… Tu, parinte, ma poti ajuta? Dar Dumnezeu?

    • 05/03/2009 2:29 pm

      Inlocuieste wallpaperul cu pesti cu unul din cele de la rubrica Downloaduri Crestine si va fi bine, fiule. Vei vedea. Nu numai ca va tine Satana la distanta, dar vei vapata si licente pe ce softuri piratate mai folosesti.

  16. shinigami permalink
    05/03/2009 2:27 pm

    imi vine sa dau cu capul de masa…

    • raluca permalink
      05/03/2009 2:45 pm

      Numai Necuratul te poate indemna la asa ceva. Pazeste-te! Mai bine da cu banul in cutia milei, si Dumnezeu te va rasplati ins(f)utit.

    • 05/03/2009 6:50 pm

      Pune o cruce pe masă, a.î. să-ţi rămână Semnul cel Sfânt al Crucii pe frunte. Astfel este alungată Satana care te pune să te dai cu capul de masă.

  17. BoBo permalink
    05/03/2009 2:35 pm

    Băi vere…ești un sclav!

    • judas priest permalink
      05/03/2009 2:52 pm

      bai sclavule.. esti un var!

    • 05/03/2009 2:56 pm

      Nu cred ca-ti sunt var deoarece nu te recunosc dupa fotografie si-mi cunosc toti verii, mai putin pe unul renegat de toata familia, ca era violator de gaini si capre ne-ncepute. Sunt robul lui Dumnezeu Daniil.

  18. Ioana permalink
    05/03/2009 2:46 pm

    Blogul tau ar trebui tiparit si trimis babelor nebune care sufera de credinta si de prea mult spor la barfa….bineinteles ca nu s-ar prinde ca e la misto si poate ar face putin infarct ! Felicitari pt ceea ce faci , Daniil , trebuiesc destupate multe minti , cu cat mai repede , cu atat mai bine ! Pace tie ! :))

  19. 05/03/2009 3:19 pm

    Parinte Daniil, sunt intru totul de acord cu tine. Foarte bine punctate multe aspecte.
    Eu unul m-am saturat de ipocrizie, m-am saturat sa fiu judecat de enoriasii care cunosc adevarul absolut.

    Pnetru cei credinciosi, am si eu un sfat:
    Dovediti-va credinta prin fapte! Nu prin vorbe, nu prin barfe, nu prin ipocrizie, nu prin ignoranta.

    Numai bine.

  20. 05/03/2009 3:54 pm

    Fix cand credeam ca nu mai avem speranta, cand vedeam cat de bine prind talibanii Victor Roncea si Dan Puric inclusiv la tineri educati, am dat peste sfantul blog si peste oamenii care il comenteaza. Bravo Parinte, you rock!

    Parinte Daniil, poate ne spui vreo doua cuvinte despre relatia Credintei Adevarate cu iubirea de Patrie. Caci, nu-i asa, cine e Roman este Ortodox si cine nu este Ortodox nu poate fi Roman… asa se invata la binecuvantatele ore de Religie Ortodoxa intru Domnul (http://oradereligie.3x.ro/programa.htm)

  21. editheraven permalink
    05/03/2009 4:06 pm

    foarte tare ma binedispune mereu:)) bv pt blog

  22. judas priest permalink
    05/03/2009 4:08 pm

    se pare ca Satan http://pitzipoanca.org/2009/01/asorteu-2/, a trecut de pragul de usturoi si s-a catarat pe mileu, deci parinte, mileul nu poate fi folosit ca pavaza antisatanista..

  23. 05/03/2009 4:14 pm

    în binecuvîntata zi de paisprezece decembrie, anul domnului două mii opt, am avut o revelaţie şi am şi săvârşit un botez, imediat după acea revelaţie.
    da’ aştept să se mai liniştească apele după urgia sfântă de pe-aici, că şi gluma are o măsură în smerenie.

  24. Che Gueiarna permalink
    05/03/2009 4:20 pm

    1. Teama de aceasta unealta a Celui-Al-Carui-Nume-Mi-e-Prea-Frica-Sa-l-Rostesc m-a facut sa renunt a mai privi la ecranul magic (Doamne iarta-ma)…
    Inca de cand eram copil si priveam smerit in genunchi Cartea Cartilor, am renuntat la televiziune si radio pentru a fi mantuit (imediat dupa episodul 542 in reluare). Cate matanii trebuie sa bat pentru Cartea Cartilor si, mai ales, cate pentru Tezaur Folcloric si Teleenciclopedia (cea a inchinatorilor la Darwin)?
    2. Am un peste pe televizor, dar e mic-mic, acela din undita pescarului chinez (pe care, cu ajutorul unui bat de chibrit am transformat-o in cruce). Se considera tot peste? Mileul se afla la locul sau, prea-sfinte, ba chiar doua, ca sa se incurce Necuratul…
    3. Televizorul meu nu functioneaza decat de Sfintele Pasti, cand sunt slujbele live (ptiu, drace, in direct) si la concertele religioase de Craciun. Sa bat matanii sau ajunge auto-flagelarea timp de doua ceasuri pentru ca am privit la rugaciunea Domnului prin obiectul Satanei?
    4. Nevoia de porn nu se isca in sufletul meu pastrat pur prin post si rugaciune (poate si pentru ca am doua vecine lesbiene care fac cele necurate cu fereastra deschisa). Si daca dintr-o mare intamplare si greseala le vad goliciunea spurcata, imi spal ochii cu zeama proaspata de lamaie si busuioc. Ma gandeam – oare sa le filmez si sa le aduc domniei-tale pentru a arata enoriasilor prea-cinstiti ce NU trebuie sa faca?

    Dumnezeu sa te tie sanatos, prea-sfintia ta!

    Amin! o, acizi!

  25. balbeck permalink
    05/03/2009 4:23 pm

    Horus e Iisus?Si daca Iisus e Horus?Dar nu cred.De ce Iisus e mai important decat Horus?Horus a fost inaintea sa.Cat despre ‘Drumul Crucii’…e un bazar arabesc.Mii de arabi(palestinieni) parca isi bat joc.Dar se considera printre cei mai crestini.

  26. preacuvioasa Nutzi permalink
    05/03/2009 4:28 pm

    ti’ai naibii de popi! cand a auzit soacra’mea ca eu sunt catolica si nu ortodoxa a fugit la popa sa ceara sfat ca era disperata si nu stia ce sa faca. popa i’a zis ca n’are nimic acu cat e relatia nelegata da sa nu cumva sa se insoare baiatu ei cu mine ca e pacat si ca trebuie musai sa ma dau pe religia lor. dom’le nu’s addicted to god, da cum sa spui asa ceva? da ce io’s pagana?

    repet ti’ai nabii cu invataturile voastre ortodoxe ca ne priviti pe catolici ca pe niste jeguri penale. nu suntem nici noi cheie de biserica (eu nici atat) , da macar noi va lasam in pace. apropo… si la noi nu ne obliga nimeni sa lingem icoanele =))

    azi am intrat prima oara pe blog! bagat la bookmark!😉 bine le faci!

    apropo parinte… pe peretele de nord am inceput sa am igrasie… de cand a aparut am inceput sa visez urat… e ceva lucratura diavoleasca? si daca da, ce solutie imi recomandati?

    • 05/03/2009 5:40 pm

      Imi cer scuze parintelui Daniil ca-mi dau cu parerea, sfaturile i le-ai cerut lui. El e cel mai in masura sa te povatuiasca. Dar:
      – problema cu linsul NU e o chestiune facultativa sa stii, din toate punctele de vedere. Sîntem în 2009. Tu n-ai realizat încă lucrul asta? E un aspect obligatoriu pentru a avea o relatie armonioasa (cu Dumnezeu).
      – in privinta igrasiei imi permit sa sugerez o igiena mai severa a locului respectiv.😐😐😐

  27. caledeozi permalink
    05/03/2009 4:33 pm

    Dumnezeule! Abia te vad si ma inchin tie!:))) Amin!

  28. 05/03/2009 4:56 pm

    Pravoslavnice, ba e chiar bine sa fii ateu. Numa’ „caldicel” sa nu fii, ca ti-o iei, te scuipa din gura Mniezo’!

  29. ruki permalink
    05/03/2009 5:07 pm

    sfinte parinte, cum ramane cu ratele mandarine? am auzit (n-am citit, ca nu citesc, sunt femeie credincioasa si cu frica lui Dumnezeu) ca nedrept-credinciosii isi procura carpete cu ele si le atarna in camera unde pacatuiesc, fiindca ii ajuta sa copuleze. pentru toate acestea, propun sa fie scoase in ilegalitate, doua cate doua.

  30. gutuia_fiarta permalink
    05/03/2009 5:19 pm

    parinte, apropo de discutia dintre tine si admin, de orele de religie din scoli si licee ce zici? tie ti se pare corect ca pe rugaciuni care in mare parte n-au niciun efect vizibil sa se dea note? mie mi se par abominatii sociale, si biserica (in sensul de institutie), si orele de religie,si felul in care biserica ortodoxa reuseste inca sa-si impuna punctul de vedere, si sa manipuleze mintile atator oameni.
    sunt de parere ca dumnezeu a cam furat Scopul de la oameni. ce zici?

  31. 05/03/2009 5:57 pm

    Vezi cai scris IQ gresit ca nu se scrie QI numai asa se pronunta.

    • Buuuff permalink
      05/03/2009 7:08 pm

      =)) vezi ca nu-i „chiu ai” ci e „ci” [„ci-ul”] 🙂 – daca bine imi amintesc artele furate de chinezi.. (aa ! si presupun ca si praful de pusca, se folosea pentru imprastierea mirosului de tamaie prin biserica – si un pagan chinez (probabil singur supravietuitor din explozie, a furat SI ASTA😦 )

      • Che Gueiarna permalink
        06/03/2009 8:26 am

        Mda, bine punctat… dar, preacuvioase, cand vine vorba de chiuai sau de aichiu care pare sa se traga din demonicul (fereasca Sfantul) rachiu… hai sa lasam oamenii sa isi dea cu parerea „cai” groasa… Nu vreau sa ma gandesc cum pronunta domnia-sa dadatroll IQ (aichiu) de ii suna ca si QI (chiuai)…
        Cucernice prieten… hai sa-i lasam pe chinezi cu ‘buda’ lor, ca paganii acestia nu vor sta de-a dreapta man(t)uitorului…

        Amin! o, acizi!

  32. 05/03/2009 6:15 pm

    esti shui fratzica , ti’a venit vreun feng pe la bibilica?

  33. 05/03/2009 6:25 pm

    Te-am promovat pe un forum de motociclisti parinte. :))))
    Vaz mai multi activi p-acilea.😀

    • 05/03/2009 8:14 pm

      Am vazut, fiule, am vazut. Astfalt uscat sa va dea Dumnezeu. Sau fir intins? Nu mai stiu, ca sunt batran si a trecut ceva vreme de cand aram pamanturile parohiei cu plugul legat de Zundapp.

  34. 05/03/2009 6:37 pm

    Parinte, ma plec in fata intelepciunii tale, eu, pacatosul si netrebnicul, si te ajute Domnul in tot ceea ce faci.
    (si nu glumesc)

  35. raluca permalink
    06/03/2009 12:39 am

    @ sfantasilvialaguraslobozita
    Ai scris multe randuri, ca in timp ce citeste bunul crestin, Diavolul sa aiba timp sa ii sminteasca mintea. Diavolul a pus stapanire pe sufletul tau, si incearca sa atraga mirenii in gurile de foc ale Infernului.
    Daca omul se trage din maimuta, inseamna ca mai tarziu, omul se va face inger si tot la Dumnezeu ajunge, Tatal cel de Sus. Acest lucru il vor descoperi „oamenii de stiinta” curand, apoi mare dreptate ne veti da noua in ratacirea voastra.

    • 06/03/2009 1:16 am

      din maimuta se trag numai unii…
      noi restul poate avem stramosi comuni.

    • sfantasilvialaguraslobozita permalink
      06/03/2009 9:13 am

      recent s-a descoperit ca din ingeri se evolueaza in oi, si din oi in salam. articolul a fost publicat in Science magazine luna februarie, si este acum nominalizat la premiul Nobel pt paleontologie.

      • raluca permalink
        06/03/2009 1:42 pm

        BLASFEMIE! Armata de dracusori biblici a scris acel articol, la indrumarea Stapanului lor, Intunecatul Scaraotchi.

  36. 06/03/2009 5:36 am

    Felicitări pentru articolele scrise, harul şi cucernicia să fie cu tine, părinte, în continuare!

  37. de la a la z permalink
    06/03/2009 1:17 pm

    bai sfantul parinte nu se referea la IQ-coeficient de inteligenta ci la QI-energia vietii .cuvantul se poate scrie si qi si chi si se poate citi si chi si ci din cate tin eu minte.

  38. cXc permalink
    06/03/2009 1:34 pm

    ptii drace asta de mai sus deja vorbeste in dodii… la exorcizat cu el😆

  39. wmaker permalink
    06/03/2009 2:36 pm

    Felicitari pt. blog si articole! Keep up the good work!

  40. 06/03/2009 3:28 pm

    Doamne, cata traditie! Sincer eu nu cred lucrurile astea. Mai degrab’ Satan pune atata traditie in mintea oamenilor ca sa respecte traditia si sa uite de El. Relatia cu Dumnezeu e cea mai importanta, si daca ea e stabila, El domneste in casa ta si peste tot unde esti El e cu tine. Nu ai nevoie de usturoi, de oglizi puse paralel cu televizorul, si altele. Daca tv e Satan arunca-l din casa, la ce iti trebuie? Eu cred ca putem aprecia tehnologia si putem sa ne folosim de ea pentru lucruri care ne ajuta, atata timp cat nu exageram.

  41. wmaker permalink
    13/03/2009 8:09 pm

    Parinte, nu am gasit nici mileu si nici peste, as vrea sa stiu daca aceasta metoda de feng shui va tine Satana departe. [img src=” http://img7.imageshack.us/img7/4741/fengshui.jpg„]

Trackbacks

  1. Top Posts « WordPress.com

Comentariile sunt închise.

