Skip to content

Fara internet

07/03/2009

Articol mutat definitiv aici: Fara internet

17 comentarii
  1. raluca permalink
    07/03/2009 12:48 am

    Parinte, Domnu’ te incearca, sa vada daca ii respecti vointa.
    Asta e dovada CLARA ca prealuminatul Daniil Pravoslavnic este cu har, inspirat biblic, si ocrotit de Tatal din Cer. A castigat o lupta cu Satana, Intunecatul cu Coarne Ascutite.
    Pentru cei care nu cred in scrierile sale, aceasta e dovada cea mai graitoare.
    Dar, el va iarta, si se roaga pentru voi, sa ajungeti pe calea cea dreapta.

  2. Parfenie Gura de Taur permalink
    07/03/2009 1:07 am

    Internetul este arma Diavolului.Clar si fara echivoc.Scrie si pe Net. Pentru exorcizari de basseti recomand maceta.Am patit si eu.Satana intrupat in caine imi mina teritoriul cu tot felul de substante de textura si miros dubios.Daca merge in Rwanda nu stiu de ce nu ar merge si la noi.

  3. Parfenie Gura de Taur permalink
    07/03/2009 1:11 am

    Tocmai mi s-a aratat Isus sub forma de coleg de camera scandalagiu care vrea sa doarma si mi-a sugerat sa ma culc pentru ca altfel mi-o fur asa ca voi continua lupta pentru Cruce si Neam maine,de la lucru.
    P.S.:Ma defec superior pe toti oltenii.

    P.P.S.:Asta nu eram eu.Cred ca calculatorul meu e posedat.

  4. 07/03/2009 1:42 am

    din fericire, chiar bunul dumnezeu ne-a scris o scrisoare!

    din pacate, cred ca mesajul este interpretat de un satanist, caci pe la sfarsitul scrisorii se trag niste concluzii care contrazic ceea ce mi-a spus bunul dumnezeu prin intermediul parintelui Stelian, duminica de duminica, la slujba. aceeasi slujba care ceremoniaza legarea femeilor din sat de pom, daca indraznesc sa cugete inpotriva barbatului! Vaci proaste ce sunt ele! Sa ma ajute dumnezeu sa le dau prima palma peste bot, fix unde trebuie, ca parintele Stelian tot ma invata „daca ratezi, dupa aia trebuie sa ii dai 9 palme, ca sa inversezi munca pe care Satana a incercat sa o faca, ca s-o apere de prima palma”

    dupa cum se stie din sfintele invataturi, pentru ca femeia are o coasta de la noi, creerul ei este evident de 3 ori mai mic decat al nostru. cand incearca sa vorbesca contra barbatilor, clar isi provoaca inteligenta, astfel incercand sa o dubleze! si la ce cifra ajungem astfel, fratilor? 6! cifra satanei! 666!

    dumnezeu cu mila fratilor, ca ratiunea ne-a parasit demult! mare e gradina ta doamne, noroc ca ma tine Stelian mic, ca altfel as fi cazut si eu in pacat!

    te iubim doamne dumnezeule, de la nastere pana la cruciada!

    • 07/03/2009 4:15 am

      Victore nu ar trebui sa mai exersezi asa mult impreuna cu parintele Stelian croşeul de dreapta asupra femeilor, ca dupa cum bine a spuns parintele Daniil despre femeie: „pe vremea aceea neexistând un pet shop de unde să-şi cumpere Adam un acvariu cu guvide sau un porcuşor de Guinea, Dumnezeu i-a făcut un animal de companie.”
      Animalul de companie e o chestie cu care te joci si care nu are constiinta unui om ca sa inteleaga ca a gresit si ca este net inferior omului. De aceea tu ca barbat ar trebui sa fii intelegator cu el, sa ai grija de el si sa-l hranesti sanatos cu apa sfintita sau ceai de post (de care bea parintele Daniil) si o coliva duminica.😐😐😐

      • 07/03/2009 6:30 pm

        usor, usor, incepi sa intelegi metafora mea.

        • 07/03/2009 6:49 pm

          „Metaforele” tale Victore sint departe de cuvintul Domnului care ma preocupa si care este prioritar pentru mine.😐😐

  5. luigi_nb permalink
    07/03/2009 1:43 am

    „Parinte”, sincer vorbind, nu te doare cand vezi ca atati oameni cu acces la Internet (deci cu o anumita conditie si educatie), nu pot recunoaste ironia nici daca i-ar lovi in cap? Citesc unele comentarii si „ma crucesc”. (foarte interesant cum au intrat expresiile astea religioase in vocabular … incerc sa nu le mai folosesc, doamne ajuta … am facut-o din nou, la dracu … )

    In rest, keep up the good work, e unul din cele mai inspirate (divin?) piese din blogosfera.

    • luigi_nb permalink
      07/03/2009 1:46 am

      Nu ma refeream la comentariile de la articolul acesta, sa nu ma intelegi gresit, am luat blogul de la inceput in seara asta si sunt uimit de procentul celor saraci cu duhul care ti-au comentat articolele mai vechi. Si ce e trist e ca eu speram ca ateii sa nu avem atatia saracuti in randurile noastre, dar blogul tau m-a facut sa realizez ca situatia nu sta neaparat asa.😦

      • Parfenie Gura de Taur permalink
        07/03/2009 12:49 pm

        Ce ironie,frate Luigi?Aici se vorbesc lucruri serioase.”Saraci cu Duhul”?Sa dea Domnul sa fie cat mai multi pentru ca „Fericiţi cei săraci cu duhul, căci a lor este împărăţia cerurilor” (Mt 5,3). Sper ca te-am lamurit.

  6. 07/03/2009 12:34 pm

    @ Daniil Pravoslavnic ”căci greu mi-a fost să dau la sapă, om bătrân.”
    Data viitoare încearcă să foloseşti hârleţul 😉

  7. Cristi permalink
    07/03/2009 4:11 pm

    „căci căţeaua a stins candela montată în mediaconvertorul de fibră optică, iar la providerul nostru nu mai ajungea prin fibră lumina sfânta ci doar semnal normal, ateu”
    Genial :))

  8. 08/03/2009 12:26 am

    De cand citesc acest blog pot sa spun ca vad lumina de la capatul sfintei fibrei optice.
    Genial!

  9. Laur permalink
    08/03/2009 7:28 pm

    Ah Parinte, ma temeam sa nu te fi dibuit maicutzele de la Noua Dreapta, si sa fi venit la tine impreuna cu Sf. Mare Mucenic Bataie, ocrotitorul liberului cuget.

  10. simonarrr permalink
    09/03/2009 9:33 am

    Sar’mana, Parinte. Nu stiam eu de ce mi-au venit cateva sute de pacatosi curiosi de pe Lumina Sfanta.

    • 09/03/2009 9:59 am

      Sa-ti fie de bine, fiica mea, caci de la mine din parohie esti. Cat despre restul enoriasilor care te-au vizitat, sunt dintre cei ce au primit lumina sfanta in suflet, iar Ea ii calauzeste nesmintit

  11. 31/03/2009 10:01 pm

    ahahahah !!! mai daniil ,, hai ca sunt super tari comentariile tale :)))) i-ai facut pe astia sa se injure ca retardatii :)))))) plus ca iti faci si rating !!!

    nu te mai ascunde dupa fatza aia de mos ca mai mult de 25 ani nu ai !!! :))))

    Tine-o tot asa . Ca imi place sa ma rad de astia care se agita pe aici ca nebunii …… presupun ca si tie :)))))))))

    Domnul sa ne aiba in paza !! :)))))))
    hail satan :)))))))))

Comentariile sunt închise.

