Skip to content

Inventiile Satanei

08/03/2009

Articol mutat definitiv aici: Inventiile Satanei

35 comentarii
  1. raluca permalink
    08/03/2009 2:08 am

    STOP : Unde hertziene, Electricitate, Punctul G!
    In numele Domnului de Sus, Tatal Ceresc, Ielohim, Iahve, Adonai, Eli, fugiti dracilor dintre oile blande crestine!
    Avem porumbei minunati, si lumanari facute din ceara adunata prin truda albinelor.
    Putem scrie o scrisoare pentru semeni, pentru sotie/sot, pentru parinti, o pomenire, si multe altele sub inspiratia luminii lumanarii jucause.
    Despre orgasm se stie, ca diminueaza virtutile sufletului, si trimite pe pacatos in focul Iadului.

  2. Dea permalink
    08/03/2009 2:31 am

    Buna seara. Dumneavoastra chiar sunteti preot/calugar? Sunt tare curioasa sa aflu asta. In orice caz, sunteti foarte shugubatz, dar totusi realist. Felicitari pt blog. Ma binedispune.

    • raluca permalink
      08/03/2009 8:46 am

      Sora Dea, roaba Domnului, bine ai venit printre mirenii din parohia Cuviosului Daniil.
      Iti uram multa sanatate, Doamne ajuta! Post si rugaciune, ce sunt cele mai bune. Amin +

    • Alex permalink
      08/03/2009 7:18 pm

      Sunt perfet de acord cu tine si cu ceea ce ai spus. Cred ca „shugubatz” este cel mai potrivit atribut al acestui personaj. Oricum excelent blog, ma bucur ca am dat de el!!!

  3. 08/03/2009 2:55 am

    La prima vedere parintele are cunostintze in toate.Cred ca e harul divin.Altfel nu imi explic cum trece de la una la alta atat de natural🙂 . Numai el stie ce se petrece in timpul sfantului somn.Numai vocea sa ne poate reproduce soaptele alese la care noi nici nu putem visa.Caci de la Dumnezeu vine STIINTA , si puterea si slava , amin!

  4. 08/03/2009 10:00 am

    Ai uitat GPS-urile, parinte, cand chiar sfintenia ta zice de el mai ieri ce este inventie diavoleasca …

    • robert permalink
      16/03/2009 6:40 pm

      dad,a mare dreptate ai frate mogre. Doar domnul stie sa ne calauzeasca pasii si caile. GPS-ul e mana diavolului; e calea lui… AMIN

  5. 08/03/2009 10:01 am

    Si-ia bagat coada satana si uite cum am amestecat pluralili cu singularili

  6. 08/03/2009 10:02 am

    Si mai o intrebare: daca am telefon cu GPS incorporat cam care suntsansele de izbavire si cat impozit tre sa platesc?

  7. Danil Paratraznet permalink
    08/03/2009 10:14 am

    Parinte Pravoslavnic esti mai preocupat de premariea blogului si de mindrie decit de marele pacat care se abate asupra noastra. Apocalipsa este aproape, semenele se tot arata si noi in loc sa ne rugam intr-u iertarea pacatelor pierdem vremea cu cele lumesti fara de nici un folos. Si pentru ca si eu is un mare pacatos, mare mi-a fost mirarea cind am gasit unul din semnele care precede apocalipsa. Mintuitorul nostu intr-una din cuvintari catre uecenici sau spune ca sfirsitul va fi aproape : “atunci când femeile vor deveni bărbaţi şi bărbaţii femei“. Marturisesc parinte ca nu pot decit sa ma simt umil, daca nu si umilit, cind ma uit pe internet la acest sit http://www.futanaria.com . Apocalipsa a si inceput, si noi barbatii suntem deja pe cale de disparitie sau in cel mai bun caz o sa devenim sclavi. Nu se poate rusine mai mare ca o femeie sa aiba un stromeleag mai mare ca 4 barbati. Si asta nu e totul! Sfântul Ioan Gură de Aur, atunci când nişte creştini l-au întrebat când va fi a Doua Venire, le-a răspuns: “Când ruşinea femeilor va dispărea, atunci ziua Judecăţii va fi aproape“.
    Ce rusine parinte? Mai poate fi vorba de rusine cind noi barbatii am fost umiliti in halul asta? Mai avem curaj parinte sa ne legam de vreo femeie, cind barbatia ei e de 5x mai mare ca a ta! Ce te faci daca o desbraci si in loc sa dai muie, iai muie!!
    Era sa uit! Un alt parinte, nu pot sa-i zic numele mi-a zis ca sa ma bucur de semnul asta, si ca nici vorba de ceva rau, ca toti ingerii is hermafroditi.Si cind a aratat spre ceruri cu bratele deschise i-a cazut revista „Inklusiv” de sub sutana. Am ramas cam nedumerit de explicatia parintelui, dar nu m-am putut abtine zicind, bine parinte, inteleg sa aiba stroleag mai mare, acolo de 1x dar nu de 5! La care tot el, razind batjocorito, ca daca ai z5 nu conteaza daca e 1x sau 5x.
    Deci parinte, eu zic sa ne rugam prima data sa nu mai fim facuti de rusine de femei, ca daca rusinea asta dispare, si bunul Dumezeu are grija sa ne nastem si noi cu ceva ce numai femiele se mindresc, eu zic ca apocalispa se va abate de la planeta nasrta si nu o sa avem soarta planetei Marte. Roaga-te parinte, pune o vorba buna, ca vad ca e obicei cresinesc sa te rogi mintuitorului sa-l mituiasca pe creator.

    Danil Paratraznet

    • Sf.Baudolino permalink
      08/03/2009 10:33 am

      Fiule, îngerii nu sunt hermafrodiţi, ceea ce ar însemna să aibă şi ruşine bărbătească, şi ruşine femeiască. Îngerii sunt asexuaţi şi, cum se hrănesc numai cu spirit, nu au nici anus. Motiv pentru care, cum spunea cuv. Felatorie de la Mînăstirea Pipşău, îngerii sunt buni doar la gură. De aceea, ţine minte, apelative precum „îngeraşul meu”, „îngeraş”, „eşti un înger” înseamnă, de fapt, „vorbeşte-i scârbavnicului mădular”, ca să nu o spunem mai pe şleau. De aceea drept credincioşii folosesc adesea aceste apelative, întru curgerea seminţei lăsate de Domnul.

      Amin.

      • 08/03/2009 4:33 pm

        De fapt, e foarte discutabil şi dacă au gură (respectiv urechi) îngerii. Din moment ce nu le serveşte la mâncat, băut şi respirat (că, aşa cum bine spuneai, se hrănesc numai cu spirit), n-ar putea să le servească decât la vorbit. Dar cum în cer, unde se află îngerii, dincolo de atmosfera terestră (n-au fost observaţi în limitele acesteia de niciunul din zecile de mii de sateliţi sau milioanele de telescoape), nu este aer sau vreun alt mediu suficient de dens pentru a transmite undele sonore, concluzia este că nu au nevoie de gură ca să „vorbească” (şi nici de urechi, să „audă”). Evident, n-au nevoie nici de nas.
        „Atunci cum de în icoane apar cu feţe cu nas, gură şi urechi?” – Răspunsul cred că e evident: este lucrul Satanei, care i-a amăgit pe pictorii de icoane. Se ştie că Satana are puterea să amăgească pe oricine şi ei, bieţi păcătoşi, nu aveau cunoaşterea pe care o avea Iisus, care nu s-a lăsat amăgit când Satana l-a purtat în deşert şi pe zidul Templului.

  8. MrHyde permalink
    08/03/2009 10:19 am

    Vreau sa multumesc persoanei care scrie ineptiile astea, nu am mai ras de mult, de zgomotos si de puternic de cand ma stiu.

    Newsfalsh: EVUL MEDIU s-a terminat!

    • MrHyde permalink
      08/03/2009 10:47 am

      Vai! Tin sa rectific cele spuse mai sus, nu m-am prins ca blogul este scris la bascalie, nota 10!!!

      • raluca permalink
        08/03/2009 10:58 am

        @MrHyde: Te incearca Diavolul, jucandu-se cu mintea ta, smintind-o. Acesta doreste sa opreasca cuvintele minunate ale Preafericitului Parinte Daniil catre oile sale blande.
        Trebuie sa te hotarasti ce vrei de la viata. Fie mergi pe calea cea dreapta, adevarata, biblica pentru a ajunge la mantuire, sa te bucuri de minunatiile Raiului (curge miere, vodka, mamaliga din belsug si multe altele), fie iti dai sufletul in focurile Iadului, in mainile Necuratului.
        Domnu’ sa aiba grija de sufletul tau! Amin +

        • MrHyde permalink
          08/03/2009 11:14 am

          Of, nu beau vodka, sper sa nu fie un impediment intru’ primirea mea pe plaiurile celor drepti.

  9. 08/03/2009 11:38 am

    Parinte, dar blogul nu este inventie a satanei?

    • 08/03/2009 11:49 am

      Toate blogurile sunt ale satanei, mai putin acesta. E purificat prin scriere cu ajutorul computerului sfintit si conxiunii dumnezeiesti prin fobra optica cu candela la capat.

      • 08/03/2009 4:38 pm

        Părinte, cred că vreunul din călugări nu şi-a făcut treaba bine pe acolo şi a mai pus pe ici, pe colo şi bucăţi de fibră optică nesfinţiţă… că se mai strecoară şi neAdevăruri şi neCredincioşi spurcaţi pe blog.

  10. 08/03/2009 11:46 am

    Totusi mare mi-e mirarea ca nu s-a lamurit o chestie: orice inventie a Satanei poate fi folosita de fiii lui D-zeu dupa ce platesc taxa la preafericitul local si primesc sfanta aprobare din partea lui. Platibila si in rate, cu OP sau ramburs.

  11. 08/03/2009 12:30 pm

    Părintea Pravoslavnic, îți laud nobila inițiatăvă de îndestula mințile românilor cu Sfânta credință și de-ai conduce întru izbăvirea neamului.

  12. inferioris permalink
    08/03/2009 9:48 pm

    1. frumoase subiecte… atragi audienta. pacat ca undele hertziene sunt folosite si pentru trafic de internet care iti aduce tie atata slava…
    2. frumos linkul acela profitshare catre emag… ce profit iti aduce lunar? dar BOR ce profit are lunar?
    3. chiar si la bascalie… tot fara savoare este blogul, ca si BOR.
    4. am un cod de bare tatuat pe spate… sunt oare pacatos sau chiar pacatul in sine?
    5. nu sunt un adevarat credincios, dar esti oprea de tot…

    • 08/03/2009 11:41 pm

      1. Daca ai fi fost atent la cele scrise aici, ai fi observat ca folosim un computer sfintit, legat la un mediaconvertor care trimite lumina sfanta prin fibra optica prin intermediul unei candele.
      2. Ma bucur ca-ti place. Daca ai fi platit zeciurea catre biserica nu era necesar acel banner
      3 si 4. Piei, Satana!
      5. Nu am cunostinta de nici un oprea. Vezi daca-l recunosti printre astia..

  13. raluca permalink
    08/03/2009 11:33 pm

    Prin voia Domnului, dupa multe zile de rugaciune pe coji de nuca, post indelungat, o mare bucurie a venit. Azi dimineata am primit un colet in care se afla un wallpaper sfintit.
    Pe aceasta cale ii multumesc Preacucernicului Daniil pentru mila sa mare, acordata roabei lui, Raluca.

    Aici este minunatul wallpaper sfintit, facator de orgii, bun in orice situatie grea.

  14. thn permalink
    09/03/2009 12:20 am

    ABsolut genial…. abia ma tin sa nu cad de pe scaun… :)))))))))))

  15. 09/03/2009 1:06 pm

    trist….ce fake

  16. 09/03/2009 1:13 pm

    Ecuatiile lui Maxwell trebuie adaugate mai ales ca Maxwell a avut un demon care ii poseda gandirea si il face sa faca experimente mentale in termodinamica…desi tot Maxwell ne invata ca daca Scaraotschi se baga in chip-ul biometric atunci il putem inchide intr-o cusca Faraday…

  17. birbals permalink
    09/03/2009 5:43 pm

    Absolut genial!!! Am zis ca nu imi mai pierd timpul cu site-ul asta dar nu ma pot abtine…. cand mai fac o pauza la birou in loc sa intru sa citesc bancuri, un efect mult mai mare in a ma destinde isi are acest blog.
    Domnu parinte ati uitat de aparatul foto si de tot ce implica acesta, HDR, Photoshop…etc, nu asa m-ati invatat intr-un articol precedent?

    „folosim un computer sfintit, legat la un mediaconvertor care trimite lumina sfanta prin fibra optica prin intermediul unei candele” :)) imi dau lacrimile, genial!! Felicitari baieit!

  18. PLEOmax Gura De Argint permalink
    10/03/2009 12:01 am

    uTorrent e inventia folosita de Satana. Am si dovezi ca e asa. Sa ne rugam spre victoria Domnului si sa stam cu crucea-n piept. Domnului sa ne rugam!

  19. adrian permalink
    10/03/2009 11:04 am

    raluco,te futi in cur:)))))???sa te fut si io o data asa crestineste daca vrei

    de la Daniil:Fiule, ai grija sa nu intreci masura, ca-mi dicteaza Maica Precista sa-ti banez curul

  20. adrian permalink
    11/03/2009 11:16 am

    Daniil Pravoslavnic permalink

    Toate blogurile sunt ale satanei, mai putin acesta. E purificat prin scriere cu ajutorul computerului sfintit si conxiunii dumnezeiesti prin fobra optica cu candela la capat.

    deci fibra optica cu candela la capat e criminala…repet:CRI-MI-NA-LA:))))

  21. 11/03/2009 11:29 pm

    „Adevarat va spun: rasul e arma Satanei, care doreste sa va sminteasca mintile, sa apucati pe cai gresite!” – scrierile sfinte

  22. gigel plankton permalink
    25/03/2009 10:44 am

    cum facetzi voi de credetzi? numai citind pe acilea ajungi la o concluzie simpla – credintza e sursa tuturor relelor din lumea asta, pentru ca ceea ce crezi poate fi si prost, si ce e prost e rau.

    io una n-am vazut pe nimeni ca crede, dar cei din jurul meu: io credc ca …, io cred ca … si ajungi la o concluzie: ca toata lumea care crede e proasta. ca daca ar sti ar zice stiu.

    ps.: incelepciunea incepe cu nu stiu, nu cu nu cred.

  23. DarkOneAbaddon permalink
    25/03/2009 11:26 am

    This is my last comment on this blog

    Believe in yourself
    Believe in nature
    Believe in every living soul that’s around you
    and
    STOP being a complete moron

    PEACE

    • metalshrine permalink
      21/05/2009 4:32 pm

      Si traducerea in romana pentru oile domnului, cele cu creierul plat?

Comentariile sunt închise.

