Skip to content

Sfintii mucenici

09/03/2009

Articol mutat definitiv aici: Sfintii mucenici

14 comentarii
  1. Cuviosul Şampanie permalink
    09/03/2009 10:58 pm

    nu pot decat sa sper ca savantii ortodocsi n-au s-o tina tot asa, adicatelea n-as vrea sa vad Biblia 2.1 doar cu 5-6 pahare ramase. ar fi pacat de dumnezeu. ‘ai noroc, parintele, sa te vad arhimandrit!

  2. 09/03/2009 11:00 pm

    Părinte, n-ar fi mai eficientă sărbătorirea a 6-7 mucenici cu shot-uri de tequilla dacă Bunul Dumnezeu ne-a luminat şi am inventat-o?

  3. 09/03/2009 11:11 pm

    Pravoslavnice, adaugă un patch, add-on sau cum Doamne iartă-mă s-o numi la cei 40(!) de mucenici romani mărtiruiţi în cazne grele întru Hristos. Raspunde tu acestor mireni: Iarba, care-ţi permite viziuni cristice, este de la Domnul, au ba ? Căci păscut-am pe cele pajişti cu Văduva Albă şi l-am văzut pe Hristos nu numai păscînd iarbă ca mine în timp ce elucubra despre păcatele iudeilor, dar şi jucînd fotbal şi întorcînd sfinţii 40 de mititei pe grătar. Ca la un picnic creştinesc, Doamne-ajută. Aşadar, este iarba a Satanei sau a Domnului Dumnezeului nostru ? aduc întru smerire şi această pavăză muzicală:

    show_c5fa73205508b9(448, 46); Charpentier – Miserere – Psaume 50 Asculta mai multe audio Muzica »

  4. solo yo permalink
    09/03/2009 11:15 pm

    ei lasa parinte,ca si apoi crestinii ortodoxi si mai ales cei semipagani (catolicii), au ucis si prigonit apoi de-a lungul timpului multi satanisti ignoranti cel mai cunoscut fiind prostalaul ala de galileo galilei,care zicea blasfemii. traim vremurile din urma si tbuie curatiti prin foc si ucisi cu pietre toti cei care il au pe satana in apucaturi si minte.doamne ajuta.razboiul sfant crestin ortodx a inceput.

    • 09/03/2009 11:29 pm

      De fapt nu l-au ars pe rug, pur și simplu l-au aruncat în arest la domiciliu, l-au obligat să își renege toate ideile și să își trăiască restul zilelor în orbire, trăind numai cu amintirea muncii de o viață distrusă. Este un final mult mai frumos.

      • solo yo permalink
        09/03/2009 11:32 pm

        pai stiu si foarte bine i-au facut, a avut timp sa mediteze nemernicul la ignoranta lui parvenita de la diavol si sa nu mai contrazica savantii crestini

    • 11/03/2009 9:50 pm

      Defapt era vorba de Giordano Bruno.

      • solo yo permalink
        11/03/2009 10:06 pm

        giordano bruno a fost ars pe rug de savantii catolici(desi semi pagani nu crestini ortodocsi au facut si ei lucruri curate inaintea lui d-zeu) lui galileo galilei i-a fost data penitenta de arest la domiciliu pentru a medita asupra blasfemiei cum ca pamantul se invarte sper ca a inteles ereticul sarac cu duhul greseala savarsita.

        • raluca permalink
          11/03/2009 11:07 pm

          Sa limpezim apele dragi crestini ortodocsi, erecti in toate cele Sfinte.
          Savantii catolici l-au prevenit pe Giordano Bruno despre experimentele sale care ii puneau viata in pericol. Acesta, fiind indracit, a continuat sa se joace de-a Dumnezeul, si in urma unui incendiu, acesta a fost carbonizat.
          Gagileo Galilei era obraznic, si scotea limba catre capii luminati ai Bisericii Crestine; din acest motiv, a fost pedepsit sa stea in casa, pana se cuminteste.
          Mai tarziu, ateii si cei de alta religie, au stalcit adevarul, masturbandu-l crunt, dand vina pe crestini.
          Vedeti, frati si surori, robii Domnului, crestinii sunt cu suflet mare, copiii Domnului, care mangaie pe cei rataciti cu puterea Cuvintelor Sfinte.
          Cu voi fie Imparatia Cerurilor, in vecii vecilor, pururea, Amin. +

  5. raluca permalink
    09/03/2009 11:37 pm

    Trebuie sa aducem lauda sfintilor mucenici. Ei au dus cuvantul Domnului mai departe, pentru a ne bucura si noi de cele sfinte.
    Domnu’ lucreaza in viata noastra. Mare minune am trait zilele acestea. Dupa ce mi-am spus rugaciunea de 2 ore, am adormit, ca o roaba cuminte si unsa. In vis, mi s-au aratat cei 40 de mucenici, luminati, frumosi. Acestia mi-au grait:
    „Roaba Domnului, mare bucurie ii aduci. El doreste sa iti ofere un cadou mirobolant, pe care nu ai voie sa il refuzi, pentru ca s-ar supara. Faca-se voia Sa”.

    Imediat, un glas ca de tunet s-a auzit
    „Sa te veselesti ca Sara de 40 de ori!”.

    Apoi, mucenicii s-au apropiat de mine, prin stanga, dreapta, pe sub si peste mine; am simtit Gandul Domnului in mine, fiind cuprinsa de o stare de extaz. Acesta a fost cadoul pentru mine, oita ascultatoare din turma Domnului.

  6. PLEOmax Gura De Argint permalink
    10/03/2009 12:03 am

    Pentru a cinsti cei 40 de nespurcati mucenici, trebuie sa bem 40 de pahare de vin sfintiit, venit din sfintita Biserica! Dumnezeu sa ne mantuiasc! Piei satana!

  7. 10/03/2009 12:15 am

    Sfinte Parinte, eu am baut azi 44 de pahare, dar de sifon, pentru ca ma ardea instalatia de seara trecuta. Vreau sa stiu daca acidul din sifon e creatiei a satanei si daca da, cu ce neutralizez?

  8. sfantasilvialaguraslobozita permalink
    10/03/2009 1:45 am

    Original , in inaltele cercuri de PreaFericiti se beau 40 de pahare de absint, bautura placuta Domnului caci numai ingerii beau din ea, si cei ce vor ajunge ingeri.

    • spiep permalink
      10/03/2009 1:24 pm

      Preadreptule învăţător, la paharul 42 n-am mai înţeles… trebuia să beau 40 sau 44?! aşa că m-am oprit cu frică din băut. Aştept confirmarea înţelepciunii tale pentru a continua cu smerenie ori a neutraliza ultimele două pahare.
      Acum eu bănuiesc că doar 40 ar trebui băute, dar cum bănuiala e soră cu bârfa…

Comentariile sunt închise.

