Skip to content

In familie

11/03/2009

Articol mutat definitiv aici: In familie

35 comentarii
  1. skobu' permalink
    11/03/2009 8:05 am

    Apoi pravoslavnice, incepi s-o dai prea insistent in femeie. Si ce-i prea mult ajunge sa plictiseasca. Mai las-o naibii, ca-s multe alte subiecte..
    Si o alta observatie: ai vazut ca o simpla abordare ironica induce prea multa confuzie (prea multi o luau de buna) si te-ai decis sa exagerezi in asa masura incat sa se vada cu ochelari de cal? Pacat.. era mult mai bine cand era aluzie, nu bocanc.

    • 11/03/2009 8:43 am

      Foarte bine face preafericitul parinte cu aceste invataturi deoarece societatea in care traim s-a degradat extrem de tare, iar cel mai grav este acest delicat (spun delicat pentru ca mintile majoritatii sunt smintite de satana si bataia este luata ca ceva negativ nu ca ceva sfant si sanatos pentru suflet) subiect legat de femeie. In societatea actuala din cauza educatiei precare femeile cer drepturi, egalitati, nu i-si mai indeplinesc rolul dat de Domnul nostru de a avea grija de barbat, de copii si de casa. Vor sa fie „moderne” sa lucreze sa se considere superioare peste cuvantul Domnului, lucru care este un pacat foarte mare.
      Parintele repeta aceste aspecte legate de femei, caci precum bataia numai prin repetitie si revenire constanta se poate tipari in mintea celor care au apucat pe un drum gresit. Iar despre ceea ce scrie bunul nostru pastor nu trebui pus sub semn de intrebare caci, ca oricare parinte el este doar vocea Domnului pe pamant.

    • 11/03/2009 10:44 am

      Daca in Sfanta Carte ar fi vorba si despre fotbal, as vorbi si despre fotbal. Dar nu, in Ea se vorbeste doar despre cum trebuie sa te porti fata de femeie, copii si ceilalti, in rest nu este altceva decat numaratoare de cadavre lasate in urma de Dumnezeu, in marea lui iubire pentru oameni.

  2. 11/03/2009 8:40 am

    La fel cum zicea Sfantul Misogin de la Caifa, femeia trebuie modelata cu un ciomag din textolid. Atentie, insa, la ciomag, sa nu-l lasati langa femeie pentru ca s-ar putea ca aceasta sa produca pacatul penetrariii adanci si dureroase, dar necesare.

  3. 11/03/2009 10:10 am

    pe unde respiră dacă poartă dispozitivul?

  4. EVA permalink
    11/03/2009 11:11 am

    savantii crestini ar fi trebuit sa stie ca preferam roz,nu negru.
    aa..si vezi ca in poza respeactiva e un barbat sub masca…

    • 11/03/2009 11:31 am

      ce prefera femeile este total irelevant pentru Dumnezeu.

    • 11/03/2009 11:52 am

      Este un barbat pentru ca nu am avut la indemana o femeie pentru exemplificare. In rest, este exact cum a subliniat cu atata intelepciune Sf. Spaima din Carpati

  5. EVA permalink
    11/03/2009 12:03 pm

    oare nu e un semn divin ca nu a fost la indemana o femeie?poate incearaca sa ne spuna ca ar trebui purtata de barbati,si in cazul asta nu trebuie sa tina cont de preferintele noastre,nu multumim si cu negru…

    • 11/03/2009 2:56 pm

      Semnul divin este doar ca femeile care ar fi fost in preajma parintelui sint pe calea cea dreapta, adik erau duse la sa se coupe de cele gospodaresti nu sa faca sedinte de şuting.
      De preferintele voastre ale femeilor cine sa tina seama? Conteaza doar voia Domnului nu voia animalelor de companie ale lui Adam.😐

  6. sfantasilvialaguraslobozita permalink
    11/03/2009 12:52 pm

    „femeia sloboda la gura nu este pe placul Domului, căci mintea ei numai la desfrânare stă”
    Parinte parinte, si eu is slobozita la gura si nu imi sta gandul la prostii deloc. Tot ce fac e inchinarea la cel de sus , preaslavit in psalmi. Edin Na Zu !

  7. 11/03/2009 2:49 pm

    Seamana cu Pyro din TF2 :))

  8. Mailat permalink
    11/03/2009 3:44 pm

    Prealuminatule, acel dispozitiv sfant am incercat sa-l aplic Giovannei Reggiani, cu ceva timp in urma. La proces, martora a spus ca a vazut-o pe femeie cu pantalonii dati jos si pe mine cu madularul decalotat penetrand-o diabolic, dar la analize s-a vazut clar ca nu a fost violata. Bunul Dumnezeu mi-e martor: italianca s-a omorat singura, eu trecand intamplator pe acolo, am asistat neputincios la gestul disperat al italiencei. I-am smuls geanta ca sa-i caut in agenda numarul de telefon de acasa si acolo am gasit dispozitivul divin. I l-am aplicat, dar femeia se pare ca n-a fost demna de el.
    Avand in vedere ca Giovana era de confesiune valdeza, iar eu un bun crestin, care este, oare voi arde in flacarile Iadului?

    • satan permalink
      11/03/2009 9:18 pm

      Raspunsul e evident. Daca esti un bun crestin si aici mentionam aportul constiincios la cutia milei, la ridicarea sfintelor locase, etc atunci este clar ca nu ai cum sa putrezesti in spurcaciunea Iadului, indiferent ce fapte ai savarsit. Ele sunt imediat iertate si uitate ca si cum ele nu ar fi fost. Iara de vei schimba Sfanta Biserica si te vei deda la alte rituri evident satanice prin insasi existenta lor sau nu vei mai contribui la existenta modesta a Bisericii atunci iarasi nu mai conteaza ce fapte ai savarsit intrucat este evident ca vei ajunge direct in gaura neagra a Iadului.

  9. Maica Alina permalink
    12/03/2009 8:21 am

    Pot sa ma spovedesc parinte la dumneata?
    E prima mea spovedanie parinte de cand am intrat in parohia dumneta asa ca fii ingaduitor cu mine!Am pacatuit prealuminatia ta!Sunt o desfranata, recunosc.In fiecare seara dorm cu Domnul in pat, fac rugaciunea din fiecare seara, dar gandul meu este la parintele de la parohia la care ma mai duc din cand in cand.Cred ca a intrat Satana in mine ca de ceva vreme nu pot sa stau numai cu gandul la Domnul nostru Isus Hristos.Parinte, exorcizari faci ca simt ca sunt posedata de necuratu’.
    De ceva vreme m-am apucat sa invat ( pe de rost ) cate o pagina din preasfanta Biblie ( mi-am cumparat chiar una din piele de capra pe care mi-am dat toti banii care erau destinati cutei milei pe timp de 100 de ani), dar de cand a intrat necuratul in mine nu ma mai pot concentra si gandurile o iau razna! E grav parinte? Ma gandeam sa apelez la un psihiatru, dar am incredere in dumneata parinte ca ma poti salva!
    Daca faci exorcizari poti sa faci cu demonstratie! Ma ofer voluntara ca sa vada si alti pacatosi ce diavoli isi fac veacul in noi!Putem sa incercam metoda de la Tanacu, jud. Vaslui ca acolo am vazut ca a dat roade exorcizarea.
    Spovedania mea se termina aici parinte ca simt ca iar isi face simtita aparitia Satana in mine.Acum cat inca mai sunt constienta ( am dat iama in butoiul cu apaus ), roaga-te Domnului nostru pentru iertarea pacatelor mele!
    Dumnezeu fie cu mine!

    • Brother-Captain Davian Thule permalink
      14/03/2009 12:19 pm

      Daca a intrat Satana in tine apoi eu te pot ajuta,va trebui sa intru si eu in tine pentru a ma lupta acolo cu Satan si pentru a-l scoate de acolo,te poti baza pe mine fiica a Domnului

  10. sfantasilvialaguraslobozita permalink
    12/03/2009 10:57 am

    Noaptea cand te gandesti la celalalt preot te atingi prin zone numai de Domnul stiute? Daca da , nu cred ca onania se refera si la seminta de oaie, ci numai la cea de berbec (barbatii crestini ii putem numi asa, nu?)
    In schimb nu este normal ceea ce faci, daca te atingi. Ai auzit vreodata de vreo oaie din turma unui cioban sa se atinga gandinu-se la alt cioban de pe alt munte ?
    Daca da, eu propun o solutie medivala (ah, vremuri de aur atunci) si sa orbim oaia sa nu mai vada vreodata alt cioban, ci numai sa auda vorba ciobanului ei. Pastor scuze…

  11. Maica Alina permalink
    12/03/2009 11:25 am

    draga mea sfantasilvialaguraslobozita eu am pacauit doar cu gandul.Manutzele mele sunt legate de biblia aia din piele de capra asa ca nu aveam cum sa pacatuisc si trupeste.
    O sa incerc sa ma rog mai des si poate ruga mea imi va fi ascultata si voi reveni la invataturile si dragostea Domnului nostru preaiubit.
    Domnul fie cu tine!Amin

  12. Mana Cereasca permalink
    12/03/2009 1:40 pm

    Sfintia ta, eu sunt pentru masuri extreme, ca asa nu mai merge. De aceea, propun sa readucem la viata sfanta institutie a inchizitiei . Pai nu? N-ati vazut ca s-au inmultit vrajitoarele? Vopsite, boite, cu unghiile de 10 cm, cu tocuri de 25 si fuste cat batistele, s-au apucat de afaceri, au ajuns sefe si dau ordine la barbati. E inadmisibil! In loc sa stea la cratita, se mai urca si la volan si-ncurca circulatia, de nu mai poate barbatul sa conduca linistit prin traficul lasat de bunul dumnezeu. Ce sa mai zic, pacatele mele!, ca nu deschizi si tu un ziar, o revista -ceva, fara sa vezi muieri goale. Sarmanii barbati care sunt redactori la respectivele publicatii, sunt vrajiti de ele si uita cu desavarsire de invataturile sfintei scripturi. D’aia cre’ca le pun fotografiile acolo, ca altfel nu-mi explic. Si cum sunt un bun crestin, asa ca nu ma pot gandi ca ar trebui exterminate din fasa, nu ramane decat solutia salvatoare a inchizitiei.
    Asa sa ne ajute dumnezeu.

    • Brother-Captain Davian Thule permalink
      14/03/2009 12:22 pm

      Drept vorbesti fratele nostru,sfanta inchizitie din care si eu fac parte le-ar arde pe toate aceste vrajitoare a caror arma necurata e frumusetea,deci te sfatuiesc:de vei vedea o astfel de vrajitoare,ia fiule arma dreptatii-sfantul ciomag si arde-o pana nu mai poate si ies dracii din ea.

  13. Mana Cereasca permalink
    12/03/2009 1:42 pm

    (Presupun ca lu’ Sfintia Sa i-a „taiat” satana netul. D’aia nu raspunde…)

  14. Maica Alina permalink
    12/03/2009 1:58 pm

    Sfiintia Sa Daniil Pravoslavnic e la parohie si se roaga pentru sufletele noastre pagane, se roaga sa avem o viata de apoi linistita, fara masini in trafic si blesteme, fara zumzet de motociclete, fara ispite trupesti ( hologramele sper sa fie acceptate in Rai ), fara fete despuite si deocheate, fara manie ci doar bunatete, iubire ( Dumnezeu spune sa iti iubesti aproapele, dar cum in lumea noastra aproapele „e multe la numar” sper ca nu are nimic impotriva cu iubirea in grup)si ruga cu genunchii pe coji de nuci si autoflagelare cu bata din lemn de nuc impodobita cu sarma ghimpata.
    Insirand toate acele caracteristici ale femeilor din ziua de azi , sa stii draga Mana Ceresca ca esti un pacatos, deja ai pacatuit cu gandul, iar Satana locuieste in casa ta si in calculatorul tau. Ai face bine sa faci o festanie sa alungi duhurile rele din viata ta, sa te duci sa te spovedesti, sa tii postul ( ziua negru, noaptea numai cu apauz si ingeritze).
    Dumnezeu sa te calauzeasca pe calea cea buna!

    • 14/03/2009 12:53 pm

      „sper ca nu are nimic impotriva cu iubirea in grup”

      Biserica noastra ortodoxa chiar incurajeaza iubirea in grup si observ va inca n-ai deslusit sfinta taina a dublei penetrari. Poti sa apelezi cu incredere la Sfintii Parinti ca sa-ti elucideze acest neajuns.

      Doamne-ajuta😐😐

  15. Mana Cereasca permalink
    12/03/2009 2:26 pm

    Ptiu, drace! Ca bine graiesti, maica Alina. Vezi ca nu-mi dadeam seama… Da’ noroc ca mi-ai atras atentia. Ma pun sa bat ceva matanii pana la venirea Sfintiei sale, cand o sa vad ce alte sfaturi duhovnicesti imi mai da, ca sa alung pe necuratul din computer. Si din minte… Oare „o bere cu baietii” o ajuta, ce zici?! Ca te vad mai priceputa…

  16. Maica Alina permalink
    12/03/2009 2:32 pm

    Berea e inventia Satanei, la fel ca toate spirtoasele. Vinul este agreat de Dumnezeu.Cand te duci la biserica, in casa domnului, sa te casatoresti iti da sa bei o guritza de vin, cand vine acasa pt o sfintire de apartament sau pentru un praznic se da vin sa se sfinteasca. In „Cina cea de taina” Domnul nostru Isus Hristos are pahare de vin in fata si de aici sa intelegem sa niciodata vinul nu se serveste singur ce se imparte cu aproapele. De ce crezi tu ca preotii „mahmuri” nu savarsesc pacate si nu sunt considerati pacatosi? Vinul este creatia Domnului si avem voie sa consumam cat ne tine. De aia este si ziua celor 40 de pahare.
    Du-te de te roaga pentru sufletul tau si pentru iertarea pacatelor!
    Domnul sa te aiba in paza!

    • protopopopop permalink
      12/03/2009 7:16 pm

      Măicuţă, „Berea e inventia Satanei, la fel ca toate spirtoasele” este o afirmaţie greşită, pentru că berea este, ca şi vinul, un produs de fermentaţie. Corect ar fi, presupunînd că e adevărat, „berea e invenţia Satanei, la fel şi toate spirtoasele” sau „berea, ca şi spirtoasele, e invenţia Satanei”. Probabil că de aceea cel mai ieftin scotch în Israel e 60 de euro, iar berea lor, Maccabee, e şi scumpă, şi submediocră.

      amin.

  17. bogdanosaurus permalink
    12/03/2009 5:27 pm

    sarumana Prealuminatule..sunt un copil cu probleme….ma droghez de la varsta de 12 ani, am inceput cu var apoi am dat-o pe oja de unghii,clorura de amoniu, sare de lamie si acum pe acid de baterie..se poate spune ca am o problema grava! Am incercat toate alifile sa scap:ceai de galbenele, sarmale si frunze de ficus! Se pare ca nu mai am nici o sansa de scapare asa ca am decis sa ajut pe altii cu ce ma taie si pe mine capul! Exista un blog: http://www.amagad.wordpress.com in care primesc scrisori si dau sfaturi oamenilor in anangie. Daca vrei putem face link exchange si impreuna putem face lumea asta mai buna! Ma duc sa caut o baterie sa-i sug acidul! Cu bine!

  18. Mana Cereasca permalink
    12/03/2009 7:26 pm

    Multumim frate protopop (cu multi de „pop”- ca n-am stat sa-i numar, fiinca’s putin aghesmuit acum si mi-e greu fara abac)…aaaa…deci multumim pentru lamuriri. Asa vinovat ma simteam (au, Doamne!pacatosu’ de mine) ca beam „alcooluri” in loc de „fermentate”, incat ma uitam plangand la pahar si ma-nchinam cu jale de cate ori il duceam la gura. Si de atata tristete si vinovatie (hâc)…am uitat ce voiam sa mai spun… Cre’ca voiam sa-mi bat nevasta. Preventiv. Stie ea de ce. Sau daca nu stie, sigur face maine ceva, asa ca o bat de astazi.
    Citeste-mi ceva de iertaciune, Sfiintia ta, ca ma ia somnu’… Hâc

  19. 13/03/2009 5:50 pm

    haha, articolul asta mi-a placut:), probabil mai putin femeilor.

  20. 16/03/2009 7:49 pm

    mai mai
    multa prostie le trebuie unora ca sa aiba timp sa scrie asa prostii…
    iei si partile bune si le faci de cacat…
    nu tzie putin frica de …faptul ca duci numele Lui in desert?…
    sau sa inteleg ca esti ceva satanist de ala spurcat care nu are altceva de lucru?

  21. Vai de...X permalink
    24/03/2009 3:55 am

    Eu citesc ceva contrar in Biblie, contrar cuvintelor eretice ale preotului de fata, sef al de blog. Desigur, preotul iratiunii, dupa ce selectiv observa ceea ce poate interpreta cat mai negativ si denaturat cu putinta, se preface artist.

    Daca in Biblie nu ar aparea si versetele de mai jos, ai avea ceva credit. Dar al tau tinde spre zero.

    Eph 5:22 Femeile să se supună bărbaţilor lor ca Domnului,
    Eph 5:23 Pentru că bărbatul este cap femeii, precum şi Hristos este cap Bisericii, trupul Său, al cărui mântuitor şi este.
    Eph 5:24 Ci precum Biserica se supune lui Hristos, aşa şi femeile bărbaţilor lor, întru totul.
    Eph 5:25 Bărbaţilor, iubiţi pe femeile voastre, după cum şi Hristos a iubit Biserica, şi S-a dat pe Sine pentru ea,
    Eph 5:26 Ca s-o sfinţească, curăţind-o cu baia apei prin cuvânt,
    Eph 5:27 Şi ca s-o înfăţişeze Sieşi, Biserică slăvită, neavând pată sau zbârcitură, ori altceva de acest fel, ci ca să fie sfântă şi fără de prihană.
    Eph 5:28 Aşadar, bărbaţii sunt datori să-şi iubească femeile ca pe înseşi trupurile lor. Cel ce-şi iubeşte femeia pe sine se iubeşte.
    Eph 5:29 Căci nimeni vreodată nu şi-a urât trupul său, ci fiecare îl hrăneşte şi îl încălzeşte, precum şi Hristos Biserica,
    Eph 5:30 Pentru că suntem mădulare ale trupului Lui, din carnea Lui şi din oasele Lui.
    Eph 5:31 De aceea, va lăsa omul pe tatăl său şi pe mama sa şi se va alipi de femeia sa şi vor fi amândoi un trup.

  22. Vai de...X permalink
    24/03/2009 3:57 am

    Ideea e ca niciunde nu scrie ca barbatii sa nu-si iubeasca femeile, insa scrie sa le iubeasca. Cum de ai tras tu concluzia asta atat de inteleptita de iratiune?

    • raluca permalink
      24/03/2009 12:38 pm

      Din pacate nu toti au mintea erecta sa patrunda adanc in analele scrierilor biblice.
      „Vai de…X”, ai inteles gresit talcul acestor invataturi mirobolante ale Bunului Tata Ceresc.
      SE STIE ca rolul casatoriei este in final de a face prunci, si a nu trai in curvie. Unii soti incep sa aiba placeri ascunse, sa fie inspititi de diavol, si ajung sa se impreuneze si pentru alt scop decat acela de nastere de prunci : pentru placere. Aceasta e un mare pacat. Ne aruncam in frenezia placerilor trupesti, uitand de cele sfinte, bune, drepte si erecte.
      „barbatii sa nu iubeasca femeile” se refera sa nu le pofteasca trupeste, ci sa aiba gand curat, dorind sa faca voia Domnului: nastere de prunci, inmultirea semintiei.

      Inca ceva va spun frati si surori. Daca e dat de la Domnu’ ca doi soti sa aiba copii, vor avea, atunci cand e vremea. Chiar daca incearca sa aiba mai devreme, sau mai tarziu, acest lucru NU e posibil; deci, de aici rezulta ca metodele de contraceptie sunt INUTILE. Sunt destule cazuri in care s-a incercat oprirea samantei, si tot voia Tatalui s-a facut, ori cazul opus.
      Deci, tot ce se intampla bun in viata noastra, nu e din truda noastra, ci din voia Tatalui Ceresc, prin rugaciunile noastre.

      Post si rugaciune! Amin +

  23. sfanta silvia la gura slobozita permalink
    24/03/2009 10:24 am

    Ochii lui „Vai de …X” sunt spurcat de diavol, caci el , chiar de scrie negru pe alb „Bărbaţilor, huliţi pe femeile voastre” si „bărbaţii sunt datori să-şi iubească duhovnicii ca pe înseşi trupurile lor” , el vede altceva. ori sufera de diziluzionism paranoic ori de schizofrenie, ori, e posedat de cel necurat. Sa ne rugam intru salvarea sufletului sau , Amin+

Comentariile sunt închise.

