Skip to content

Am invins satana!

02/04/2009

Articol mutat definitiv aici: Am invins satana!

35 comentarii
  1. Scorpion permalink
    02/04/2009 4:00 pm

    Parinte, bine ca ai revenit, ca tare rau ne-a mai incercat pardalnicul de Belzebut si tare am mai ridicat rugaciuni sa vii si sa ne izbavesti. Cu evlavie asteptam sfaturile tale crestine, sa ne mantuiesti de pacatele cele multe si rele ale trupului.

  2. temporizator permalink
    02/04/2009 4:05 pm

    ha ha, dragut, draguta idee de blog. ne place.

  3. SSSS permalink
    02/04/2009 4:15 pm

    Bre, vezi ca in blog a incercat necuratu’ sa intre de multe ori. Noi enoriasii, in lipsa ta, am incercat si ne-am luptat uneori cu el, dar urmele necuratului inca mai sint prin comentarii. Sfintul „delete” e la indemina ta pentru a face bine meritata curatenie in asteptarea marii sarbatori a Pastelui.

    Sanatate multa.😐

  4. conan the barbarian permalink
    02/04/2009 4:41 pm

    Aleluia! Isaiia dantuieste! Mare bucurie ne-ai facut parinte ca mahniti si ingrijorati am stat in vremea asta dar nu am stat de pomana ci am facut cu rugaciuni si am tinut post negru intru intoarcerea ta!

  5. 02/04/2009 5:18 pm

    Fii binecuvântat părinte. Bine ai revenit. Te aşteptăm să-ţi continui sfânta muncă.

  6. 02/04/2009 5:22 pm

    Chiar am crezut c-ai mierlit-o Preasfinte!

  7. 02/04/2009 7:39 pm

    parinte,vrem sa citim parerea luminatiei matale, care este, despre muzica rock!

    • raluca permalink
      02/04/2009 7:48 pm

      Frati si surori, adevarat graiesc cand va spun: muzica rock e muzica diavoleasca, prin care tinerii isi smintesc mintea, se destrabaleaza, gandesc curveste si pacatuiesc cu gandul, apoi cu fapta.
      Cine are mila pentru sufletul sau, se multumeste cu muzica bizantina si de la sfanta toaca.
      Aruncati toate casetele, discurile, si alte metode dracesti de stocare a vocii satanei.

  8. theheartcollector permalink
    02/04/2009 7:42 pm

    Stiam eu ca nu vei abandona Sfanta Misiune de a aduce pacatosii pe calea cea buna😛

  9. 02/04/2009 8:38 pm

    Va multumesc de gandul bun si pentru ca ati avut grija de sfantul blog in lipsa mea, mieii Domnului.

    geocyd, promit sa ma ocup de rock

    • Claudia permalink
      04/04/2009 1:13 am

      Revin cu intrebarea. CINE TE PLATESTE SA SCRII TOATE INEPTIILE DE PE BLOGUL ASTA????????????????
      Deja cred ca ar trebui sa intrii in guiness book pt cantitatea de prostie/ m patrat.
      Si ca sa ma distrez putin iti dau un sfat. Inscrie-te la AMWAY au astia niste detergenti ecologici super meseriasi. Asa ca datile viitoare te-ai scos daca folosesti detergent de la Amway poti sa-i inviti si pe prieteni sa le dai cate un paharel de apa cu LOC !!!! Deci CINE TE PLATESTE????

      • Claudia permalink
        04/04/2009 2:17 am

        Daca situl este intr-adevar o parodie, asta ar fi cea mai tareee. Si totusi si parodiile trebuie sa aiba o limita, cand incepem sa discutam despre credinta, nu trebuie sa ne batem doar joc de anumite aspecte ale bisericii, care lasa de dorit, cel mai greu este sa pui ceva in loc, sa oferi si o alta varianta! Multi sunt f tari la daramat, dar putini stiu sa construiasca…..

        • 06/04/2009 7:36 am

          Eu îl plătesc, Claudia. Îi pun vorbe bune la Domnul şi-i fac loc între pravoslavnici la dreapta lui Iisus Hristos Domnul nostru Mîntuitor, pentru că, deşi e un bătrîn păcătos, Daniil se descurcă onorabil pe dreapta (poate ai văzut, pe prima pagină a sfîntului blog, Iisus este mijlocaş la închidere), iar pe stînga e deja Cuviosul Nicostrat de la Mînăstirea Sf.Nicodim din Spermezeu, jud. Bistriţa-Năsăud. Înţelegerea noastră nu include bani, plata se face în rugăciuni, lobby sfînt şi acatiste – iar în schimbul acestora, bătrînul pravoslavnic se curăţă de păcate ajutîndu-mi taumaturgic la descrîncenarea anumitor muşchi pe care anii de rugăciune şi credinţă mi i-au cam crispat.

          • 27/04/2009 12:36 pm

            salut, again🙂

      • 05/04/2009 5:57 am

        Nu le pot pune asa ceva in apa, oita Domnului, ca enoriasii mei nu sunt murdari, deoarece se spala cu sapunuri crestine, facute acasa din lesie, nu folosesc inventii sataniste gen LOC sau SA8

      • Simona permalink
        16/04/2009 3:01 pm

        Fa, cred ca tu trebuie sa platesti publicitatea! Nimic nu-i gratis pe lumea aceasta!

  10. Elf permalink
    03/04/2009 8:57 am

    Bine te-ai intors Prealuminate Parinte. M-am simtit pierdut fara indrumarile Preasfinte pe care Le propovaduiesti. Bun venit inapoi printre cei vii!

  11. Elf permalink
    03/04/2009 10:12 am

    Evulva iti trimite inapoi ftizia.

  12. keops permalink
    03/04/2009 5:35 pm

    bine ai revenit, parinte! in timpul cat ai lipsit au dat navala satanistii si au spurcat preasfantul blog.

  13. 03/04/2009 9:42 pm

    Sf. Euvula parinte pravoslavnic..sau iar te gindeai la vulva in timp ce scriai?

    • 05/04/2009 6:02 am

      Ma gandeam la sfanta Evulva, maica sfantului Pantelimon. Ar trebui sa citesti sinaxarul, dar nu inainte de a-ti spala degetele pacatoase care au scris vulva pe blogul acesta sfant.

  14. meta permalink
    04/04/2009 3:26 am

    da un edit la ultimul rand, „mine” si nu „bine”; malox sunt pastile pentru stomac

  15. meta permalink
    04/04/2009 3:34 am

    omule, dracii anali ai pedofiliei si zoofiliei si-au gasit salasul intru tine si nu ai cum sa-i invingi; scrie un articol despre demonii muzicii rock si cum muncesc ei pe oameni caci sunt foarte curios sa-ti aflu parerea, prea mult sex..

    tot respectul

  16. 04/04/2009 8:23 pm

    Sinte parinte, Maica Evulva a fost ruda cu Gherghina din Eclitoris?

  17. Akun permalink
    06/04/2009 5:25 pm

    cand o sa scrii despre rock te vor cauta baietii de mai sus sa-ti traga spovedanii! si atata o sa te bata pana o sa spui ca manelele ( doamne ce cuvant spurcat) fac parte din muzica bisericeasca ! aleluia

  18. 06/04/2009 7:25 pm

    aceia sunt pagani,vikingii de la amon amarth!

    am gasit piesa asta,mai pe sufletul cuviiosului nostru sfatuitor in ale sfinteniei.

    • 06/04/2009 9:05 pm

      Frumoasa piesa, geocyd. Sunt curios daca ne vom intalni vreodata cate degete va folosi fiecare din noi cand ii va strange mana celulalt.

  19. 06/04/2009 9:27 pm

    pai matale ai degetele anchilozate de la atata inchinat….

  20. Maica Alina permalink
    12/04/2009 7:45 am

    Sfinte Parinte, tare ma bucur ca te-ai reintors printre noi ca ti-am dus lipsa.
    Parintele, stiu ca esti bun in propavaduirea cuvantului lui Dumnezeu pe pamant, dar cu medicina nu ai nici nici o tangentza. Ftizie inseamna tuberculoza ( http://dexonline.ro/search.php?cuv=FTIZÍ ) si tare as vrea sa nu fi avut asa ceva. Cred ca mai degraba ai avut o pneumonie care te-a tintuit la pat. Daca ai fi avut ftizie nu te-am fi avut nici acum printre noi si mare pacat sa pierdem un invatator ca Tine. Iti urez insanatosire grabnica si roaga-te Domnului pt sufletele noastre si pentru strapirea raului din lumea asta.Prin cuvantul Tau plin de adevar ai reusit sa atragi o multime de enoriasi care sunt dispusi sa se lepede de Satana si sa urmeze calea cea buna catre iertarea pacatelor si miluirea sufletelor!
    De cand ai aparut mi-ai readus speranta ca inca mia pot fi salvata!

  21. adriandaniel permalink
    27/04/2009 10:20 am

    Tine-o tu asa si asta va fi doar inceputul.

  22. mihail permalink
    01/05/2009 7:52 am

    Un mesaj pentru Daniel Pravoslavinicul: eşti un cretin! Voi fii diavolului, de 2000 de ani vă luptaţi să distrugeţi creştinismul, dar nu aţi reuşit. I-aţi plătit pe ostaşi să spună că ucenicii Domnului au venit şi I-au luat Trupul; aţi convins gloata de iudei bezmetici să ceară eliberarea lui Baraba; l-aţi convins şi pe idiotul de Pilat să-l condamne la moarte pe Hristos. De atunci, de când El A ÎNVIAT, şi va stricat planurile, tot vă chinuiţi să scăpaţi de El şi de ucenicii Lui. Chiar aşa tâmpiţi sunteţi încât nu relizaţi că nu veţi putea niciodată să-L înfrânge-ţi? L-aţi omorât odată, dar Hristos a inviat. Acum e rândul Lui să vă ia la scărmănat şi să vă judece!

    • alexandra permalink
      01/05/2009 11:42 am

      Domnule draga, in era cosmosului mai discutati despre resuscitarea lui Joshua? Tipul care mergea pe magar, ca deh, taica-su nu putea sa ii faca o masina, nu muncea, manca din pomana, si imprastia ‘invataturi’ ?
      Sunt dovezi CLARE ca ar fi exista un Jesus nascut dintr-o fecioara (cum? a trimis duhul (a se cauta in dictionar ce inseamna) sfant material genetic in uterul Mariei?) care ar fi fost divin?
      Ca ar fi inviat, ca ar fi transformat apa in vodka ? vin, ma scuzi. Si-apoi, nu era mai simplu ca vorbeasca God din cer, in diferite limbi sa se sperie oitele, apoi sa il slujeasca? Aceasta actiunea dura o zi, poate cateva zile. Dar asa, insamanteaza pe Maria, creste Jesus, .. pff, nu e pragmatic acest Ielohim.
      Traieste in frica, si vezi ce frumos te ‘dezvolti’, sau paseste pe drumul Oamenilor liberi si cutezatori, care isi folosesc ratiunea pentru a patrunde misterele Universului. Ahh, stai, ca mai bine te rogi, si prin revelatie divina, God iti spune tot ce trebuie, cand trebuie, cum trebuie. Oricum, are de lucru la un ignorant, incult sa ii explice cum functioneaza ceva, neavand notiunile de baza.

    • sfantasilvialaguraslobozita permalink
      02/05/2009 8:13 pm

      Criterii de diagnostic al schizofreniei după DSM-IV

      Manifestări obligatorii pentru permiterea diagnosticului de schizofrenie:

      * Delir cu caracter bizar
      * Halucinaţii incongruente cu dispoziţia afectivă, în special perceperea unui dialog de voci străine
      * Gândire confuză
      * Simptome catatone
      * Sărăcie afectivă, lipsă de iniţiativă, declin social
      * Înrăutăţirea adaptării în societate
      * Manifestare continuă a acestor simptome timp de cel puţin 6 luni
      * Excluderea unei cauze organice evidente

      Schizofrenia hebefrenica apare la o varsta foarte tanara, cel mai frecvent in pe­rioada de pubertate sau in adolescenta, si se caracterizeaza printr-o serie de simp-tome polimorfe: comportament oscilant, pueril, cu tendinta la acte antisociale, bizare. Tulburarile afective imbraca diverse aspecte: de la o stare de buna-dispozitie, de obicei nemotivata, pacientul poate trece repede la o stare de indispozitie, iritabilitate sau chiar plans nejustificat. Sentimentele sale sunt oscilante, ambivalente sau inversate. Ideatia este modificata, in sensul prezentei unei marcate incoerente, bolnavul dand raspunsuri alaturi de intrebarile puse. Fondul ideativ este de multe ori afectat, in sensul aparitiei ideilor delirante, cu teme multiple, insa labile, trecatoare. Hebefrenia este considerata cea mai grava forma de schizofrenie, debutand la o varsta in care are loc schimbarea personalitatii si ducand la destramarea gandirii si a intregii vieti psihice.

      • sfantasilvialaguraslobozita permalink
        02/05/2009 8:14 pm

        era pt mihail

Comentariile sunt închise.

